ביקורת בהפועל על אבו-עביד: "צריך להירגע"

החגיגות היו מוקדמות
החגיגות היו מוקדמות | צילום: עדי אבישי

"קצת צניעות לא הרגה אף אחד", אמרו. בומבה ייבדק

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א יצאו ברגשות מעורבים מאוד מהדרבי אמש (שבת) בגביע הטוטו מול מכבי ת"א, שהסתיים בהפסד 3:1 למרות יתרון ראשון משער של איאד אבו-עביד.

לצד משחק לחימה של שחקניה הצעירים של הקבוצה, העובדה שבסופו של עניין הם ירדו מנוצחים ואף עם מספר גדול של פצועים, העיבה על האווירה במועדון.

 

"אל תשכחו לרגע שממוצע הגילאים שלנו על המגרש היה 22", אמר בסיום הבלם וכובש השער לזכות האדומים, איאד אבו-עביד.

 

אבו-עביד, שאמנם כבש, היה אחראי ישיר גם לפחות לשניים מתוך שלושת השערים שספגו האדומים, ובמועדון היה מי שביקר את הבלם אתמול, "קצת צניעות לא הרגה אותו- הוא הניף ידיים בחילוף של אדי גוטליב כאילו הוא הבעלים. צריך להרגיע אותו ומיד", אמרו בהפועל.

 

 

 

המגן הימני, מוחמד אבו-אלהיג'א, אמר לאחר המשחק: "עבדנו קשה וראו למה אנחנו מסוגלים. היו חסרים לנו המון שחקנים ומי שעלה במקומם נתן את המקסימום שלו. אנחנו עוד לא הראנו כלום ממה שאנחנו מסוגלים העונה", אמר המגן והוסיף, "מכבי הגיעו אחרי המשחק החמישי שלהם העונה, לנו זה היה המשחק הרשמי הראשון וצריך לתת לדברים זמן להתחבר".

 

לאחר המשחק אתמול מצבת הפצועים של הפועל היא גדולה במיוחד, שלא לומר אפילו הזויה. דודו ביטון, לינגאנה, קלאודיו בומבה, אדי גוטליב ואיעד אבו-עביד פצועים וכבר ביומיים הקרובים יעברו סדרת בדיקות כדי לאבחן כל אחד את חומרת הפציעות ואת הנזק שנגרם להם.

 

בהפועל ובעמותת האדומים מתכוונים להגיש תלונות למח"ש כנגד מספר שוטרים שלטענתם הפגינו אלימות פיזית יתרה אמש בבלומפילד וכמו כן למפקד המחוז בשל התנהלות כח השיטור והיס"מ שנכח במגרש ולטענת אנשי הפועל היה זה שהוביל לאלימות שהתרחשה בסיום. מעמותת האדומים נמסר: "צר לנו כי משטרת ישראל בחרה להפעיל כוח בלתי סביר ונקטה בצעדי ענישה קולקטיבית כנגד יציע שלם, המאוכלס גם בנשים וילדים.

"בפעולתיה והתנהלותה של המשטרה באירוע אמש היא יצרה בעצמה אירוע אלים שיצא מפרופורציות, כאשר שוטרים נקטו בכוח בלתי סביר אל מול אזרחים שומרי חוק שכל פשעם הוא שהם אוהדי כדורגל. מש בבלומפילד נפגעו עשרות אזרחים, וביניהם חיילים, נשים ובני נוער וילדים חפים מפשע, רק מכיוון שמצית אחת נזרקה לכאורה מהיציע בו הם שהו. העמותה מתכוונת להתייעץ עם גורמים משפטיים ותשקול להגיש תלונה למח"ש בשם אוהדי הפועל ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי