"לא ייחסנו למשחק יותר מדי חשיבות"

חסארמה. הראש בהתמודדות עם הצ'כים
חסארמה. הראש בהתמודדות עם הצ'כים | צילום: ערן לוף

קריית שמונה גברה על הפועל עכו החסרה 0:1 בלבד: "רצינו לנצח וזהו"

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה לא נרשמו אתמול חגיגות במיוחד לאחר הניצחון 0:1 על הפועל עכו, במחזור הפתיחה של גביע הטוטו באיצטדיון טוטו. קבוצתו של ירון הוכנבוים, המצויה בקשיים כלכליים, עלתה בסגל חסר מאוד שהתבסס לא מעט על מחלקת הנוער. מאמן עכו כזכור לא עבר בבקרה, כמו גם מספר רב של שחקנים בקבוצתו.

 

עבור החבורה של סלאח חסארמה, היווה המשחק חזרה גנרלית לקראת הגומלין מול סלובן ליברץ (חמישי, שידור ישיר החל מ-19:50 בספורט1 וב-HD), אך הסגל החסר של היריבה הוביל באופן טבעי לירידת מתח. גם קריית שמונה עלתה למשחק בהרכב משני, במטרה לשמור כוחות לקראת המשחק ביום חמישי, ובמועדון הודו שהראש היה כבר בהתמודדות עם הצ'כים.

 

 

"לא ייחסנו למשחק הזה יותר מדי חשיבות, רצינו לנצח וזהו", הודה שחקן בקבוצה. על העובדה ששחקנים רבים קיבלו מנוחה אמר: "רוב שחקני ההרכב לא שיחקו, כך שהשחקנים שקיבלו הזדמנות רצו להוכיח את עצמם". במועדון מאמינים שהם יכולים לעבור את הצ'כים, אך יודעים שבשביל זה הם יהיו חייבים לשפר את משחק ההגנה. "ביום חמישי אסור לנו לספוג שער חוץ ונהיה חייבים להשתפר מהבחינה הזו", אמר גורם במועדון.

 

אצטדיונה הביתי של עירוני קריית שמונה אינו מאושר להתמודדות, כך שסגנית האלופה תצטרך לנדוד לאיצטדיון בנתניה מול הצ'כים. ביום רביעי תצא הקבוצה לאיזור המרכז ותסיים את הכנותיה למשחק במלון בכפר המכביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי