"לא מאמין בלחץ, משתמשים בו כדי לא לתפקד"

מנדיונדו. ההנהלה הבטיחה לי חלוץ
מנדיונדו. ההנהלה הבטיחה לי חלוץ | צילום: עדי אבישי

מנדיונדו לא מאוכזב מההפסד לבני יהודה: "נתחבר ונראה טוב יותר"

(גודל טקסט)

בני יהודה גברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, וצברה ניצחון ראשון לעונה . האדומים, מנגד, כבר סופרים הפסד שני רצוף, שוב מול קבוצה מאותה עיר.

 

ססאר מנדיונדו, מאמן הפועל ת"א, הבין מה עשה את ההבדל הערב : "אני חושב שתוצאת תיקו הייתה משקפת יותר אבל צריך לברך את בני יהודה על הניצחון. הם הגיעו לשני מצבים וכבשו פעמיים, מה שאנחנו לא השכלנו לעשות".

 

 

למרות ההפסד השני ברצף, מנדיונדו, שומר על אופטימיות: "אני ראיתי הרבה דברים טובים וחשובים, את הקבוצה לא בונים מהיום למחר. ביחד עם השחקנים שיצטרפו אנחנו נתחבר ונראה טוב יותר". המאמן נשאל לגבי סוגיית החוד: "אני מסכים שחסר לנו חלוץ אך קיבלתי הבטחה מההנהלה שאכן יגיע כזה. כיוונו להגיע לליגה במצב הטוב ביותר , יש לנו עוד שבועיים לעבוד ואני בטוח שנגיע מוכנים".

 

הספרדי שסופר כבר הפסד שני רצוף מאז שהגיע נשאל על מד הלחץ : "אני לא מאמין בלחץ, זה סיפור שמשתמשים בו בשביל לא לתפקד. הגיעו החתמות חדשות ועוד יגיעו, הקבוצה בבנייה".

 

מנדיונדו והצוות המקצועי. "הגיעו החתמות חדשות ועוד יגיעו, הקבוצה בבנייה" (מני בן ארי)

 

דודו ביטון שערך את הופעת הבכורה שלו העונה במשחק רשמי הסכים עם מאמנו: "אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד כי במחצית השנייה הגענו להמון מצבים ולא הצלחנו לכבוש, אבל אנחנו מתאמנים קשה לקראת הליגה". ביטון, שהיה בין היחידים שנשארו בסגל מהעונה שעברה, נשאל על הקבוצה החדשה שנבנתה השנה בבלומפילד: "אני חושב שנראה הפועל צעירה, לוחמת עם שחקנים חדשים שייכנסו לכושר. קבוצה טובה מהעונה שעברה , שתהיה גם דומיננטית. באופן אישי חיכיתי המון זמן לחזור לשחק, כמעט שלושה חודשים ולכן אני עוד לא בכושר משחק. אבל זה משחק ראשון ומסתכלים קדימה. התוצאה לא טובה אבל צריך לזכור שזו רק הכנה לליגה".

 

למרות הניצחון, יוסי אבוקסיס סירב להסתנוור: "היינו יותר טובים מהמשחק הקודם, אבל כמו שבשבוע שעבר לא יצאתי באכזבה גדולה מדי, אני לא אצא מגדרי אחרי הניצחון הזה . אנחנו עדיין צריכים לחזק את הקבוצה. אם נצליח להביא שלושה שחקנים ברמה שישדרגו את הקבוצה אז יהיה טוב. מגיע כל הכבוד לשחקנים על רמת הלחימה האדירה, אך מבחינת יכולת להמשך עדיין זה לא מספיק" .

 

אבוקסיס. "לא אצא מגדרי" (עדי אבישי)

 

לגבי אי הגעת הרכש עד כה אמר המאמן : "התחלנו את ההכנות באיחור כולל ההחתמה שלי, הכל עניינים של כסף וברגע שיהיה נוכל להביא שחקנים . אני מקווה שעד המשחק מול חיפה נצרף שחקן או שניים. בקבוצות הגדולות יש מספיק שחקנים שיכולים לשדרג את בני יהודה" .

 

אסי בלדוט הוסיף: "בניגוד למשחק נגד מכבי פ''ת שבו היה לנו משחק ממש לא טוב, היום באנו מוכנים, עמדנו טוב נגד קבוצה חדשה וטובה כמו הפועל. היה משחק שקול אבל אני מאוד שמח שניצחנו" .

 

בלדוט (ימין). "עמדנו טוב, שמח שניצחנו" (עדי אבישי)

 

בלדוט חתם השבוע על חוזהו בקבוצה ועל כך אמר: "בני יהודה זו הבית שלי ואני שמח להישאר פה. אני מקווה להישאר פה עד הפרישה. הבסיס לעונה הזאת הוא טוב, צריך לעשות את מה שהמאמן אומר ויהיה בסדר. אנחנו רוצים לעשות עונה טובה ולהיות קבוצה שעושה צרות בליגה הזאת. אני אצטרך לתרום מהניסיון שלי ולהנהיג וזה גם מה שאני מתכוון לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי