כהן: "מבחינתנו גביע הטוטו זאת הכנה לליגה"

אלי כהן. מאמין ואופטימי
אלי כהן. מאמין ואופטימי | צילום: ערן לוף

מאמן סכנין אופטימי לקראת פתיחת העונה. על חאליילה: "מוכשר ועובד קשה"

(גודל טקסט)

בני סכנין השיגה אתמול (שבת) נקודה ראשונה בגביע הטוטו, אחרי שסיימה ב-2:2 נגד הפועל עכו. למרות שהקבוצה עדיין לא השיגה ניצחון במסגרת רשמית, במועדון אופטימיים ומאמינים שלקראת פתיחת הליגה הקבוצה תתחזק ותראה הרבה יותר טוב.

"משחקי גביע הטוטו זה עדיין  שלבי הכנה מבחינתו, ואנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. הדרך זה הדבר הכי חשוב" אמר המאמן אלי כהן בסיום המשחק, "אנחנו צריכים להשתפר, ויש לנו עוד זמן לעבוד עד פתיחת הליגה".

במועדון ממתינים שהחוזים של שחקני הרכש הישראלים – ויאם עמאשה, שלומי אזולאי וצחי אליחן, יעברו בבקרה התקציבית והם ישדרגו את החלק ההתקפי של הקבוצה. בינתיים, שואבים עידוד מכך שהצעירים שמקבלים את ההזדמנות בהרכב, מציגים יכולת טובה. 

אלי כהן ואמיר חאליילה יתרון על עכו (ערן לוף)

אלי כהן פרגן לאמיר חאליילה בן ה-18, כובש השער הראשון לסכנין: "הוא חלוץ שיודע לעשות דברים יפים, שחקן  מאוד מוכשר, שגדל בנוער של המועדון. הוא  עובד קשה באימונים. הוא לא היה בתוכניות ואני שמח עבורו". 

בני סכנין חוגגת נגד עכו (ערן לוף)

ז'אורז'יניו, הקשר הברזילאי שנבחן בשורות הקבוצה, נכנס כמחליף לחצי השעה האחרונה של המשחק, והיה מעורב במהלך שהוביל לפנדל לזכות סכנין, שהשוותה את התוצאה סמוך לדקות הסיום. במועדון צפויים לקבל החלטה האם להחתימו עוד השבוע, לאחר תקופה ממושכת של לבטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי