דראפיץ': "חייבים להתחזק, אדבר עם טביב"

דראפיץ'. ירדנו ביכולת בחצי השני. חייבים לעבוד על זה
דראפיץ'. ירדנו ביכולת בחצי השני. חייבים לעבוד על זה | צילום: אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:1 על רעננה: "נראינו הרבה יותר טוב"

(גודל טקסט)

400 אלף שקל היה שווה לבית"ר ירושלים הניצחון הערב על הפועל רעננה (0:1) שהעניק לה את הכרטיס לרבע גמר גביע הטוטו.

 

"שיחקנו בצפיפות, היינו מסודרים מבחינה טקטית והגענו להרבה הזדמנויות", סיכם המאמן המנצח סלובודאן דראפיץ', "ירדנו ביכולת בחצי השני וזאת נקודה שצריך לעבוד עליה לקראת המשחק בליגה נגד הפועל תל אביב.  לסיכום, נראינו הרבה יותר טוב ממשחקים קודמים".

 

 

דראפיץ' התייחס להשתלבותם בהרכב של הבלם דוד קלטינס והחלוץ אבישי כהן. "הם שחקנים מצוינים שסיימו גיל נוער", אמר מאמן בית"ר ירושלים, "הם נתנו משחק טוב. צריך לקדם אותם לאט לאט ולראות לאיפה זה יתפתח".

 

הסרבי נשאל לגבי הרכש וענה: "חסוס רואדה הוא בלם מצוין שיכול לעזור לנו בחלק האחורי ואנחנו מקווים להתחזק בחלק הקדמי.  אני וטביב  צריכים לדבר על כך".

דראפיץ': "שיחקנו בצפיפות, היינו יותר מסודרים" (אודי ציטיאט)

 

"בית"ר מנחוסים", כך ענה בחוש הומור חיים סילבס, מאמן רעננה, בהתייחסו לכך שזו הפעם השנייה שהצהובים שחורים מונעים ממנו עליית שלב (בעונה שעברה בית"ר זכתה על חשבונו בכרטיס לפלייאוף העליון, ג"א). "לא אופייני לנו לחטוף גול מבעיטה ראשונה לשער וזה התגלגל לכך שהיינו מפוזרים והמשחק ברח לנו", המשיך סילבס, "נלחמנו בכל הכוח אבל התקשינו להגיע למצבים. לא הגיעה לנו אפילו נקודה".

 

רעננה חסרה היום את קגאווה וצ'אם, צמד החוד הפותח שלה, אבל סילבס לא מחפש תירוצים: "כל שחקן שלובש את החולצה של רעננה צריך להוכיח את עצמו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי