יוסי בניון סובב את הקרסול ונמצא בספק לדרבי

בניון במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. יהיה כשיר למשחק הראשון?
בניון במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. יהיה כשיר למשחק הראשון? | צילום: ערן לוף

קפטן מכבי חיפה נפצע נגד נצרת עילית. ריאן עשוי להחליפו בהרכב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה והמאמן רוני לוי פותחים מחר (שבת, 19:00) את עונת 2015/16, בסיומה הם מקווים לשוב לקדמת הבמה ולהשיב את התארים לכרמל.

 

מכבי חיפה תארח את דרבי גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, כשקרוב ל-24 אלף צופים אמורים להיות בחגיגת פתיחת העונה באצטדיון, מהם כ-18 אלף ירוקים שרכשו מנויים.

 

 

בקבוצה מקווים שהקפטן יוסי בניון יהיה שותף לחגיגה, אך הקשר נפצע במהלך משחק האימון שלשום נגד הפועל נצרת עילית (2:5) ונמצא בספק. בניון סובב את הקרסול ואם לא יהיה כשיר, יחליפו בהרכב איסמעיל ריאן. הקפטן בכל אופן צפוי לעבור מבחן כשירות זמן קצר לפני הדרבי – הוא ניסה להתאמן הבוקר אך לא הצליח ונבדק.

 

המאמן רוני לוי אמור להציג כבר מחר בפני האוהדים את שיטת המשחק המרכזית, 2-4-4 עליה עבדה הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה. בסגל למשחק מחר לא יהיה בלם הרכש הספרדי מארק ואליינטה שלא החלים מפציעה ברגלו ועדיין לא שותף במשחקיה של הקבוצה. קשר הרכש ניקולה דרינצ'יץ' יערוך הופעת בכורה בירוק במסגרת משחק רשמי.

 

המאמן רוני לוי מחזיר את הבלם דקל קינן למרכז ההגנה לצידו של אוראל דגני, לאחר שקינן היה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה ושב לכושרו הטוב.

 

הרכש של הירוקים הקיץ – מסע שעוד לא הסתיים (ערן לוף)

 

שחקן בקבוצה אמר על המערך החדש שמתרגל רוני לוי: "המערך הזה מוכר והשיפורים של רוני לוי אמורים לחבר את הקבוצה. יש עוד זמן לפתיחת ליגת העל וככול שנתקדם נהיה יותר מחוברים לשיטת המשחק". במכבי חיפה הבהירו כי ההרכב הנוכחי יהיה בקרוב חזק יותר, כשצפויים לחתום שני זרים נוספים בתקופה הקרובה.

 

בתוך כך, באתר Stadiumdb מצאו כי מכבי חיפה הוא המועדון בעל ממוצע כמות הקהל שגדל בצורה המשמעותית ביותר באירופה העונה.

 

האתר ערך בדיקה על ממוצע צופים במשחק ומצא כי ממוצע הקהל במשחקי מכבי חיפה עומד על 25,545, אשר מציב את הירוקים במקום ה-68 ביבשת. הממוצע עלה בכ-180% הודות למעבר ל"סמי עופר".

 

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', חן עזרא, יוסי בניון (איסמעיל ריאן), אלירן עטר, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי