שחקן עכו: "ההכנות החלו חודש מאוחר מידי"

לא לוקחים קשה את ההפסד. איציק טוויזר
לא לוקחים קשה את ההפסד. איציק טוויזר | צילום: האתר הרשמי הפועל עכו

במועדון מבינים את הסיבה להפסד אמש לק"ש. עוזר המאמן: "גאה בשחקנים"

(גודל טקסט)

לאחר הפסדה אמש (ראשון) 1:0 להפועל קריית שמונה בגביע הטוטו, בהפועל עכו, שעלתה לשחק עם שחקני הנוער, לא לקחו קשה מידי את ההפסד, ובמועדון מוטרדים בעיקר מהבעיות הכלכליות שמעיבות על המועדון.

 

כזכור, בעקבות הקשיים הכלכליים, הקבוצה לא עברה בבקרה, מה שמנע מירון הוכנבוים לעמוד על הקווים במשחקה הרשמי הראשון של קבוצתו, כמו גם מרבית הסגל, שלא הורשה לקחת חלק במשחק. "התייחסנו לזה כאל משחק אימון" אמר היום שחקן במועדון לספורט1, "מבחינתו, לאלו ששיחקו, זה היה אימון טוב.  אין תחליף למשחק, לא משנה מי השחקנים שעולים לשחק".

 

יחד עם זאת, מודה השחקן שלא היה פשוט לשחק עם כל כך הרבה שחקנים צעירים וחדשים, "אנחנו מבינים שהתחילו את ההכנות חודש מאוחר מידי", מסביר השחקן, "קשה לשחק עם כל כך הרבה שחקנים צעירים ולא מנוסים".

 

איציק טוויזר, עוזרו של הוכנבוים שהחליפו אתמול על הקווים ומשמש גם, זו שנה שנייה, כמאמן קבוצת הנוער של המועדון לא התרגש מההפסד והיה גאה בשחקניו הצעירים. "התוצאה לא משמעותית, לא נעים להפסיד, אבל אנחנו מתסכלים על הדברים הטובים" אמר היום טוויזר בשיחה עם ספורט1.

 

לא לוקחים קשה את ההפסד. שחקני הפועל עכו בפעולה (ערן לוף)

 

עוזר המאמן, שכאמור מכיר מקרוב את שחקני הנוער, היה מרוצה מההופעה של שחקניו אמש, "אני גאה בשחקנים" הוסיף טוויזר, "לאור פערי הרמות שהיו אתמול על כר הדשא זו תוצאה טובה מבחינתנו". על שילוב שחקני הנוער בקבוצה הבוגרת אמר, "אנחנו קבוצה עם אמצעים דלים, אם נעלה בכל עונה שחקן או שניים מהנוער מבחינתנו זה יהיה הישג, וזה גם יקל על המועדון כלכלית בעתיד.

 

כבר ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה (20:00), במסגרת גביע הטוטו, ובמועדון מקווים שעד אז יעברו המאמן ושאר שחקני הרכש בבקרה התקציבית, על מנת שיוכלו לעלות עם הסגל המלא למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי