מנדיונדו: "מי שלא יישמע להוראות, יישב ביציע"

סזאר מנדיונדו
סזאר מנדיונדו | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א גער בשחקניו באימון המסכם. עוז ראלי ייעדר בבני יהודה

(גודל טקסט)

בהפועל ת"א מגבירים את הקצב לקראת פתיחת העונה ומשחקי גביע הטוטו הם בדיוק מה שססאר מנדיונדו צריך כדי להסיר את החלודה שנותרה אצל חלק מהסגל הקיים שלו.

 

בלם הרכש היווני החדש, לוקאס וינטרה, שנחת בתחילת השבוע בארץ והצטרף רשמית, לא יהיה בסגל בשבת מול בני יהודה כמו גם הקשר-חלוץ הרומני ליביו אנטל וקשר המריבה, בן רייכרט, שלא מצויים בכושר מספיק ולא יקחו חלק במשחק.

 

לעומת זאת, מנדיונדו יקבל בחזרה את החלוץ דודו ביטון ואת הקשר איסמאעיל לינגאנה שחוזרים מפציעות וייתכן כי יפתחו בהרכב הראשון.

 

גם הקפטן, מיחאי פאנטילי, יירשם כנבחן זאת בשל העובדה שרק בסוף השבוע הבא אמור לנחות במשרדי הפועל השחרור הבין-לאומי של השחקן מקבוצתו הסעודית.

 

שחקנים בקבוצה סיפרו כי ביומיים האחרונים, מנדיונדו נראה עצבני במיוחד באימון וגער במספר שחקנים שלא ביצעו לשביעות רצונו את יחידות האימון שהטיל עליהם והעביר מסר דרך מאמן השוערים והמתורגמן, גבי בורשטיין כי מי שלא ישמע להוראות ויבצע את האימונים באינטנסיביות המרבית, ישב ביציע.

 

הרכב משוער: הרוש, ורטה, אבו עביד, גוטליב, שיימן, פנטילי, לקס (לינגאנה), בומבה, אלטמן, ספורי וביטון.  

 

ראלי מסרב לחתום על הארכת חוזה וייעדר מהמפגש

 

בני יהודה הפסידה במחזור הפתיחה בגביע הטוטו, 3:0 בחוץ למכבי פתח תקווה בתצוגת כדורגל חלשה שגררה מחאת אוהדים – ובמשחק השני היא תחזור לבלומפילד ותארח את הפועל תל אביב.

 

מהסגל של המאמן יוסי אבוקסיס ייעדר עוז ראלי אשר מסרב לחתום על חוזה חדש שהוצע לו. ראלי מועמד למכבי תל אביב ומבקש שהקבוצה תגיע להסכם מכירה מול האלופה ולא תדרוש סכומים שיתקעו אותו בפנייה אל הוועדה למעמד השחקן.

 

הופעת בכורה בהרכב יהיה מחר לאלמוג בוזגלו שנכון לעכשיו הוא הרכש היחיד של בני יהודה. מספר שחקנים קיימו פגישה עם נציגי חוג האוהדים אחרי המחאה שאחרי המשחק נגד מכבי פתח תקווה. בפגישה הובטח לשחקנים כי יזכו מחר לעידוד ותמיכת הקהל.

 

הרכב המשוער: דלה איינוגבה, מאור קנדיל, אביב חדד, איציק עזוז, בן צעירי, אסי בלדוט, סתיו פיניש, אמיר עגייב, אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן, גל צרויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי