אלעד גבאי סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים

גבאי. צפוי לחתום בבית וגן ביממה הקרובה
גבאי. צפוי לחתום בבית וגן ביממה הקרובה | צילום: דני מרון

מגן מכבי חיפה צפוי להצטרף. הירוקים פנו לאופיר קריאף

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נמצאת עדיין בתוך אי וודאות לאחר מכירתם של אלי דסה ושלומי אזולאי למכבי תל אביב. הבעלים אלי טביב שוהה בארצות הברית ואינו צפוי לנחות כאן בשבועות הקרובים – אבל הבוקר העביר לצוות המקצועי בשורה טובה.

 

הבעלים שוחח הבוקר (שעת לילה בארה"ב) עם המגן אלעד גבאי וסיכם עמו את כל תנאיו בקבוצה. בבירה מעריכים כי במהלך היממה הקרובה הוא ישלים רשמית את מעברו מכבי חיפה.

 

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' מבקש לצרף שחקן או שניים נוספים כאשר בבורסת המועמדים נמצאים גם ישראל זגורי, עוז ראלי ולוטם זינו. נראה כי אופיר קריאף, אם ישחק בסופו של דבר בליגת העל, יעשה זאת במכבי חיפה שפנתה פעם נוספת לאלי טביב בניסיון להעביר את הקשר לשורותיה.

 

קריאף. אם ישחק בליגת העל זה יהיה בכרמל (עדי אבישי)

 

באשר לשחקנים הקיימים בסגל, בימים הקרובים תתקבל ההחלטה בנושא החלוץ הרומני ולאד מוראר הפצוע בשרירי הבטן. בבית"ר ירושלים דורשים שיעבור כבר עכשיו ניתוח בישראל ואם מוראר לא יסכים הוא ישוחרר מהקבוצה.

 

בית"ר ירושלים תתארח הערב (20:50) באצטדיון טדי אצל הפועל באר שבע בגביע הטוטו. בקבוצה נערכים לאפשרות של גורמים שונים מקרב האוהדים שיבצעו פעולות מחאה שיפגעו בבית"ר ירושלים.

 

הקשר הספרדי פבלו דה לוקס החלים מהפציעה ברגלו ועשוי לפתוח בהרכב. מהמשחק ייעדרו טל כחילה ודניאל אסקלינג הפצועים. אם הבלם הנוסף ניסו קפילוטו לא יעבור את מבחן הכשירות, ישחק במקומו הצעיר דוד קלנטיס. המשחק הערב יהיה מבחן אחרון לבלם הספרדי פראן גונזאלס.

 

הרכב משוער: בוריס קליימן, שניר משען, פראן גונזאלס, ניסו קפילוטו (דוד קלנטיס), דושאן מאטוביץ', קלאודימיר פריירה, לירוי צעירי, פאבלו דה לוקאס (נס זמיר), עומר אצילי, אבישי כהן, איציק כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי