פליקס נעים: "מדאיג אותי שאנחנו לא כובשים"

נעים. מגיע שאפו לשחקנים על ארבעה משחקים ב-9 ימים
נעים. מגיע שאפו לשחקנים על ארבעה משחקים ב-9 ימים |

כפ"ס מעודדת מהנקודה הראשונה שהושגה. טגה: "שמח לחזור הביתה, למכבי נתניה"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא השיגה את הנקודה הראשונה שלה בגביע הטוטו אמש כשסיימה ב-0:0 נגד מכבי נתניה לאחר ארבעה מחזורים, ולמרות ששער ראשון היא עוד לא כבשה – במועדון מעודדים מהיכולת המשתפרת ממשחק למשחק ומתצוגת 1,000 האוהדים שנכחו ב"לויטה".

"אני רואה התקדמות במשחק שלנו ככל שעובר הזמן" אמר בסיום המאמן פליקס נעים שהודה, "מדאיג אותי שאנחנו לא כובשים אבל בסוף הסכר יפרץ".

"אני סומך על רן יצחק שבסופו של דבר יכבוש, אם לא הייתי סומך עליו הוא לא היה אצלי בקבוצה" הוסיף נעים, "היו לנו 4 משחקים ב-9 ימים ומגיע שאפו לשחקנים. עכשיו נירגע ונתחיל לראות מה אנחנו מחליטים לגבי השחקנים שנבחנים. אם יהיה שחקן שאמצא לנכון להחתים, אעשה את זה. כרגע השוק קצת בעייתי".

השוער בן רהב, שעבר לקבוצה מבית"ר ירושלים בחודש שעבר, הוסיף לדברי מאמנו: "לא נהיה בשר תותחים העונה, אני חושב שנישאר בליגת העל. ידענו גם בדקות הטובות לא לקחת סיכונים ולהגן על השער. בטוח שאני אעמוד בציפיות מול הקבוצות הגדולות".

מנגד, מאמן מכבי נתניה שלומי דורה אמר: "המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה וצריך לתת על זה את הדעת, אבל במחצית השנייה נכנסנו למשחק והגענו למצבים. רצינו לנצח כדי להבטיח עליה לשלב הבא וזה לא הלך, אבל אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא".

הקשר אמייה טגה, שבעונה שעברה שיחק בהפועל עכו וחזר לנתניה אמר בסיום: "גביע הטוטו הוא מפעל חשוב למכבי נתניה וחבל שלא השכלנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם. אני חזרתי הביתה ואין מאושר ממני על כך. מאמין שעם עבודה קשה אמצא את מקומי ברוטציה".

טגה. "אין מאושר ממני לחזור" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי