מתאוששת: 0:1 לקריית שמונה על הפועל חיפה

אחמד עאבד. יכול לחייך הערב
אחמד עאבד. יכול לחייך הערב | צילום: אודי ציטיאט

ברונו קוניה (29) הכריע את ההתמודדות. אוסטווינד ושוקרני שיחקו נגד האקסית

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה חזרה הערב (ראשון) הביתה, לאחר שאת משחקה במוקדמות הליגה האירופית אירחה בנתניה ורשמה הדחה מוקדמת מהמפעל, וניצחה 0:1 את הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו.

 

כ-350 צופים הגיעו למפגש בין קבוצתו של סלאח חסארמה לזו של טל בנין, שהיווה גם משחק ראשון של אור אוסטווינד ורועי שוקרני נגד האקסית מהכרמל, בשורותיה שיחקו בעונה שעברה. ברונו קוניה בדקה ה-29 היה הכובש היחיד במשחק ומי שקבע את תוצאת הסיום.

 

 

אחרי איבוד כדור של אושרי רואש, קוניה בעט מלמלה מ-20 מטר, כדור לא חזק אך מדויק, אליו הגיב פרמיסל קובאר באיחור ניכר וייתכן כי זו הייתה סיבת החלפתו במחצית המשחק ע"י ניב אנטמן הצעיר. בדקה ה-60 ק"ש הייתה יכולה להכפיל את התוצאה, אבל עידו אקסברד פספס מקו השער.

 

זהו ניצחון שני של קריית שמונה בגביע הטוטו לאחר שניצחה 0:1 את הפועל עכו במחזור הראשון. הפועל חיפה מנגד עם ניצחון 0:3 על הפועל עכו במחזור הקודם, אך במחזור הפתיחה היא נכנעה 2:1 בדרבי למכבי חיפה.

 

הרכבים:

 

עירוני קריית שמונה: חיימוב, אלקיים, גוטיירס, פרננדס, דילמוני (בורחל 75), בראון, שמיר, אוסטווינד (שוקרני 73), מזרחי (אקסברד 46), קוניה (אזרד 81), עאבד (רוצ'ט 65).

 

הפועל חיפה: קובאר (אנטמן 46), סרדל, קיאנסקאס, רואש, מגרלשווילי (יאזו 62), דורה (מוסא 72), דאבור (קוראץ' 72), פיניירו, ממן, סוויסה (חטיב 62), לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי