בסכנין בטוחים: "עד ק"ש נאושר בבקרה"

סכנין. בינתיים מארחים בעכו וללא שחקני הרכש
סכנין. בינתיים מארחים בעכו וללא שחקני הרכש | צילום: ערן לוף

גורם בכיר במועדון: "נערכים לאירוח בדוחא עד פתיחת העונה". חבשי יישאר?

(גודל טקסט)

בני סכנין ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר מול עירוני קריית שמונה במסגרת גביע הטוטו. המשחק יתקיים באיצטדיון טוטו בעכו, מאחר ומגרשה הביתי של נציגת המגזר עדיין לא מאושר בשל ליקויים. "יש בעיות עם הניקוז באיצטדיון", אמר היום גורם בכיר מההנהלה ל"ספורט1", "הנושא בטיפול, ואין לי ספק שלפתיחת הליגה כבר נהיה ערוכים ונוכל לארח את המשחקים בדוחא".

 

סכנין עדיין מחפשת אמנם ניצחון ראשון במפעל, לאחר תיקו 2:2 מול הפועל עכו והפסד 1:0 למכבי חיפה, אך בקבוצה מעודדים מהיכולת של השחקנים, בעיקר בכל הקשור לצד ההגנתי, כשהמטרה העיקרית של אלי כהן היא לחבר את הקבוצה לקראת פתיחת הליגה בעוד פחות משבועיים.

 

 

עם זאת, הצרות של בני סכנין לא נגמרות באיצטדיון וגם הקיץ יש לא מעט בעיות כלכליות שמעיבות על ההכנות של הקבוצה, שעדיין לא עברה בבקרה התקציבית – מה שמונע את השתתפותם של שחקני הרכש החדשים במשחקי גביע הטוטו. "עדיין לא קיבלנו את הכספים מהעירייה ומגורמים שונים", אמרו היום במועדון, "אבל אנחנו בטוחים שעד המשחק מול ק"ש כבר נעבור בבקרה".

 

שלומי אזולאי, וויאם עמאשה וצחי אליחן לא רשאים כאמור להשתתף במשחקים, אך במועדון הבהירו שגם אם הקבוצה תאושר בבקרה התקציבית, השלושה לא צפויים לקבל דקות מול סגנית האלופה. עמאשה פצוע ולא כשיר, וגם אזולאי ואליחן לא בכושר משחק, כך שבכל מקרה הם בספק גדול מאוד למחר.

 

בתוך כך, במועדון ממתינים להחלטת מכבי חיפה בנוגע לשחרורו של איעד חבשי, שהושאל בינואר האחרון לחצי עונה לנציגת המגזר. "כרגע לא מתקיימים מגעים לגביו", אמר גורם במועדון ל"ספורט1", "אם וכאשר הוא ישוחרר נשקול את צירופו, אבל כרגע הסגל שלנו סגור מבחינתו". כמו כן, היום צפויה להתקיים פגישה עם סוכנו של ז'אורז'יניו, הקשר הברזילאי שנבחן בשורות הקבוצה, אשר צפוי לחתום ולהצטרף באופן רשמי למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי