חסארמה: "מאמין שעם הזמן נהיה קבוצה טובה"

חסארמה. שומר כוחות למפגש עם הצהובים
חסארמה. שומר כוחות למפגש עם הצהובים | צילום: אודי ציטיאט

מאמן ק"ש ימשיך ברוטציה נגד סכנין, על מנת לשמור כוחות לסופרקאפ. דילמוני בהרכב

(גודל טקסט)

אחרי שהתאוששה מההדחה באירופה עם ניצחון 0:1 על הפועל חיפה ביום ראשון, תנסה עירוני קריית שמונה להמשיך את המומנטום מול בני סכנין מחר (רביעי) באיצטדיון בעכו. במועדון מעודדים מהיכולת שהציגו השחקנים מול האדומים מהכרמל, ובעיקר מהעובדה שהקבוצה מתחילה להתחבר ונראתה הרבה יותר טוב לעומת היכולת החלשה שהציגו השחקנים מול סלובן ליברץ הצ'כית.

 

היום ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת מפגשה מחר עם נציגת המגזר, ובדומה למשחק מול הפועל חיפה, סאלח חסארמה צפוי לתת לחלק משחקני ההרכב מנוחה, לקראת המפגש המסקרן ביום שבת מול מכבי תל אביב במסגרת הסופר קאפ הישראלי. "כבר הבטחנו את העלייה לשלב הבא, אז אנחנו מגיעים רגועים", אמר המאמן, "המטרה היא לשלב כמה שיותר שחקנים ולנסות להתחבר. אני מאמין שעם הזמן נהיה קבוצה טובה".

 

 

מי שצפוי לקבל לא מעט דקות מחר הוא מגנה השמאלי של עירוני ק"ש חן דילמוני. המגן, שעבר ניתוח בברכו, חזר לשחק לראשונה במשחק מול קבוצתו של טל בנין. דילמוני פתח בהרכב והוחלף בתחילת המחצית השנייה, ובמועדון מקווים שהוא יגיע לפתיחת הליגה בכושר משחק מלא. מי שייעדר מהמשחק הוא חלוץ הקבוצה דויד מנגה, שעדיין פצוע ולא כשיר.

 

הרכב משוער: חיימוב, פרננדס, גוטיירס, אלקיים, דילמוני, שוקרני (רוצ'ט), בראון, אוסטוינד (שמיר), עאבד, ברונו (מזרחי), אקסברד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי