סוף לסאגה: הפועל עכו עברה בבקרה התקציבית

קרישטול. מנצל את היעדרותו של עמוס וזוכה לשבחים
קרישטול. מנצל את היעדרותו של עמוס וזוכה לשבחים | צילום: ערן לוף

הקבוצה סגרה את כל חובותיה לספקים. מחמאות לקרישטול, בודן ישוחרר

(גודל טקסט)

לאחר מאמצים רבים, הפועל עכו עברה היום (רביעי) בבקרה התקציבית לאחר שסגרה את כל חובותיה מול שחקני עבר וספקים והיא תוכל לפתוח את העונה בליגת העל.

 

במועדון היה לט מעט תסכול לאחר ההפסד אמש 3:0 בסמי עופר למכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו, גם בעקבות התוצאה והתפרקות השחקנים בדקות הסיום ובעיקר בשל העובדה שהקבוצה שיחקה שוב בסגל חסר לאור הבעיות הכלכליות שמעכבות את אישורה של הקבוצה בבקרה התקציבית.

 

"לא היינו צריכים להתפרק ככה ולספוג שני שערים בתוספת הזמן", אמר שחקן הקבוצה לספורט1, "נכון שהמאמן לא עשה חילופים ושחקנים נפלו מהרגליים, אבל החזקנו את חיפה כמעט עד הסוף וזה מאכזב".

 

 

מנגד, את המאמן ירון הוכנבוים מטרידה יותר העובדה ששבוע וחצי לפתיחת הליגה הקבוצה שלו טרם תרגלה את ההרכב במסגרת רשמית. "אותי מעניינת השורה התחתונה, והיא שאנחנו לא מתכוננים בצורה הטובה" אמר המאמן לספורט1, "לי זה לא משנה מה הסיבה, משנה לי שאין לי אפשרות לתרגל את ההרכב שלי".

 

מי שבינתיים מרוויח מן ההפקר הוא שוער המשנה של הקבוצה ירדן קרישטול בן ה-21, שהיה ממצטייני המשחק ונתן הופעה נהדרת עם כמה הצלות מרשימות. השוער הצעיר רשם עד הקיץ הזה הופעה בודדת בקבוצת הבוגרים, כאשר החליף את דודו גורש במחזור האחרון של העונה שעברה, ובשבועיים האחרונים עומד בין בקורות במקומו של דני עמוס, שעדיין לא אושר בבקרה והחמיץ את ארבעת משחקי הקבוצה. "ירדן היה מצוין" הוסיף בשחקן, "הוא מנע שערים בטוחים ונתן הצגה, אנחנו שמחים בשבילו".

 

שחקן נוסף שהרשים את הצוות המקצועי הוא סמואל גילמור, הקשר הניגרי שנבחן בשורות הקבוצה וכבר התקבלה החלטה להחתימו. לעומתו, הנבחן השני, החלוץ מהונדורס ג'יימס אורנטל בודן, לא הרשים את הצוות המקצועי ובמועדון החליטו שלא להחתימו.

 

בעקבות ההכנה הלקויה של הקבוצה ללא שחקני הרכש הישראלים שמנועים מלשחק בגביע הטוטו, במועדון החליטו לקיים משחק אימון נוסף, כאשר ביום שישי תארח הקבוצה את קריית אתא מליגה א' למשחק אימון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי