ארבייטמן וצדק יחזרו להרכב נגד בית"ר י-ם

צדק. ישוב למרכז ההגנה
צדק. ישוב למרכז ההגנה | צילום: עדי אבישי

הרוטציה בב"ש תימשך. בוזגלו ומליקסון הפתיעו ילדים שנפצעו ב"צוק איתן"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תמשיך הערב (רביעי) את ההכנות לקראת פתיחת ליגת העל, כאשר תפגוש את בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו. ברק בכר שוב צפוי לערוך מספר לא מועט של שינויים בהרכב, כאשר שלומי ארבייטמן ושיר צדק צפויים להחליף את בן שהר ולוהי טהא בהרכב הפותח. הקשר הניגרי, ג'ון אוגו, שסבל מפציעה בימים האחרונים, עשוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב.

 

בבירת הנגב התאכזבו מהיכולת במשחק גביע הטוטו האחרון מול הפועל רעננה, ובכר מנסה להעלות את רמת האינטנסיביות של שחקניו כדי לייצר גם תחרותיות בהרכב שתביא למקסום היכולות של השחקנים. השוער הראשון, דודו גורש, עדיין לא החלים מהפגיעה בעינו, מה שאומר שרז רחמים הצעיר ימשיך לעמוד הערב בין הקורות ולהגן על שערה של באר שבע, כשהתקוות הן שיעשה זאת לא פחות טוב מן המשחק מול רעננה, שם הרשים מאד רחמים.

 

 

הרכב משוער: רחמים, אילוז, סוארס, צדק, דודזאדה, אוגו, הובאן, בוזגלו, מליקסון (נוואקמה), ברדה וארבייטמן.

 

בתוך כך, ארגון נפגעי פעולות האיבה, הארגון היציג מטעם מדינת ישראל, ארגן יום כיף למשפחות נפגעי פעולות האיבה בבית הלוחם בבאר-שבע. תושבי באר-שבע והסביבה, וביניהם ילדים שנפגעו במבצע "צוק איתן" שהתקיים בקיץ בשנה שעברה, זכו לביקור מפתיע של שחקני הפועל ב"ש, מאור מליקסון ומאור בוזגלו. ההתרגשות בקרב הילדים הייתה גדולה, בין היתר לאחר שהנהלת המועדון הודיעה כי תארח בחפץ לב את הילדים במשחקי הקבוצה.

 

עו"ד רועי כהן, מנכ"ל הארגון אמר: "אני מבקש להודות מקרב לב למועדון הפועל באר-שבע, על ההתגייסות לשמח ילדי נפגעי פעולות איבה יתומים, אחים שכולים וילדים נכים תושבי באר-שבע והסביבה. הביקור של השחקנים באירוע סימל את הסולידאריות שלנו כחברה ואת המחויבות שלנו כחברה כלפי נפגעי פעולות האיבה, ואני שמח שמועדון ספורט מפואר שכזה מתגייס לנושא".

 

מליקסון ובוזגלו בביקור מפתיע (הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי