רוני לוי לשחקניו: "אני לא מצליח לישון בלילה"

רוני לוי. שינויים רבים ב-11 במשחק לפרוטוקול
רוני לוי. שינויים רבים ב-11 במשחק לפרוטוקול | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה מודאג מהיכולת. בניון צפוי לפתוח הערב נגד קריית שמונה

(גודל טקסט)

רוחות חדשות מנשבות במכבי חיפה לקראת החזרה למשחקי ליגת העל, בתקווה לפחות, בשבת הקרובה.

 

עוד לפני כן, הערב רוני לוי ושחקניו יוצאים למשחק חוץ נגד עירוני קריית שמונה בגביע הטוטו, משחק השלמה בין שתי קבוצות שכבר העפילו לשלב רבע הגמר.

 

 

במכבי חיפה מדברים על התנהלות אחרת כבר מהערב, לאחר שהמאמן רוני לוי החליט שלא לשחרר שום שחקן לפחות עד חודש ינואר. המאבק על חולצת ההרכב הראשון ועל מקום בסגל הרחב יהיה מעכשיו עצום ויכלול את שני שחקני הרכש החדשים, גליינור פלט ולודוביק אוברניאק שילחיצו בעיקר את שחקני הקו הקדמי.

 

כבר הערב יהיו איתי שכטר, אלירן עטר, אלון תורג'מן וההולנדי גליינור פלט על ספסל המחליפים כשנראה כי הקפטן יוסי בניון ימצא הפעם את מקומו בהרכב הפותח.

 

אוהדי הקבוצה יעשו הערב הכרה עם קשר הרכש לודוביק אוברניאק שאמור להפוך לאיש שישנה את משחקה של הקבוצה ויכניס בה את האיזון שהיה חסר בשני משחקי פתיחת העונה בליגה, בהם הפסידה לבני יהודה והפועל כפר סבא.

 

שינויים משמעותיים יהיו גם בקו האחורי. השוער ולדימיר סטויקוביץ' ששהה עם נבחרת סרביה יזכה למנוחה. לספסל יעברו אוראל דגני, דקל קינן וסאן מנחם. בקישור ישחק הרכש מבית"ר ירושלים אופיר קריאף.

 

למרות כל האמור לעיל, באסיפת השחקנים אמר המאמן רוני לוי בכעס: "אני והצוות המקצועי מודאגים משני ההפסדים לעולות החדשות ולא מצליחים לישון בלילה ואילו אתם מתנהלים כאילו כלום לא קרה". לחלק מהשחקנים העיר המאמן באופן אישי ודרש מהם להפסיק לחשוב ולהתנהל כמי שיעזבו בחודש ינואר.

 

הרכב משוער: אוהד לויטה, איל משומר, מרק ואליינטה, עיאד חבשי, טאלב טוואטחה, עטא ג'אבר, אופיר קריאף, יוסי בניון (אביחי ידין), חן עזרא, לודוביק אוברניאק, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי