חלוץ ארגנטינאי מועמד להצטרף להפועל ק"ש

יעלה עם הרכב משני מול הירוקים. חסארמה
יעלה עם הרכב משני מול הירוקים. חסארמה | צילום: דני מרון

פרנקו קאלרו ייבחן הערב מול מכבי חיפה. אם יוחתם, אזוצ'קו יושאל

(גודל טקסט)

הפועל קרית שמונה תארח הערב (רביעי, 20:15) את מכבי חיפה במסגרת מחזור השלמה בשלה הבתים בגביע הטוטו. שתי הקבוצות, שמוליכות את בית א' עם מספר נקודות זהה, הבטיחו את עלייתן לשל הבא, והמשחק הערב הוא לפרוטוקול בלבד עבור שתי הקבוצות.

 

מאחר והמשחק אינו קובע עבור סגנית האלופה, סאלח חסארמה  צפוי לעלות עם הרכב משני, וצפוי לתת דקות גם למספר שחקני נוער. מי שצפוי לקחת חלק הערב במשחק הוא החלוץ הארגנטינאי פרנקו קאלרו, שמועמד להצטרף לסגל הקבוצה, ובמידה וירשים את הצוות המקצועי יוחתם במועדון.

 

קאלרו נבחן בשבועות האחרונים בהפועל עכו, שהיו מעוניינים להחתימו, אך בעקבות בעיות עם שחרורו הבינלאומי העסקה ירדה מהפרק. מאחר ובק"ש חתומים חמישה זרים, מי שעשוי לשלם את המחיר, ובמידה וקאלרו יוחתם, יהיה החלוץ הניגרי אוגו אזוצ'קו, שככל הנראה יושאל לקבוצה אחרת.

 

החלוץ בן ה-19, שכיכב בעונה שעברה בקבוצת הנוער של סגנית האלופה ונחשב להטחה גדולה, מתקשה בינתיים להיכנס לעניינים בקבוצת הבוגרים. במועדון שוקלים להשאילו על מנת שיצבור דקות משחק ויצבור ניסיון בליגת העל.

 

נכון לשעות הצהריים, המשחק צפוי להתקיים בסדרו. מהמועדון נמסר לספורט1 כי בצפון הארץ מזג האוויר רגוע יחסית וכרגע לא קיים חשש לדחייה נוספת של המשחק, לאחר שהמשחק כבר נדחה פעם אחת בשל תנאי מזג האוויר והעובך הכבד שפקד את המדינה.

 

דוד מנגה, חלוצה של ק"ש, לא כשיר במאת האחוזים ובצוות המקצועי מעדיפים שלא לסכן את החלוץ והוא לא צפוי לקחת חלק הערב במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי