"עמדנו באתגר, אבל יש דברים שצריך לשפר"

| צילום: ערן לוף

בנין מרוצה מהתוצאה אבל לא מהיכולת: "צריך להתחיל טוב את הליגה"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מעודדים לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:2 על בני סכנין והעפלה לשלב רבע גמר גביע הטוטו, אך גם שומרים על פרופורציות ומודים שהקבוצה צריכה עוד להשתפר. אנחנו מרגישים טוב ומתחברים", אמר הקפטן אושרי רואש לספורט1, "אבל הליגה זה הדבר האמיתי. גם בשנה שעברה הצגנו יכולת טובה בגביע הטוטו ובסוף זה נגמר במאבקי הישרדות. אם נמשיך לעבוד קשה אני בטוח שגם התוצאות יגיעו".

 

גם המאמן טל בנין היה שבע רצון לאחר המשחק אבל הודה שיש לו עוד לא מעט עבודה: "פעם ראשונה שהיינו בסיטואציה שצריכים תוצאה כדי לעלות. זה היה אתגר ועשינו את זה", אמר והוסיף, "אבל יש הרבה דברים שצריך לשפר".

 

 

במועדון עדיין מתלבטים האם להביא חיזוק נוסף לקבוצה, כאשר השיקול המרכזי של יואב כץ הוא כלכלי, מה שטרפד בסופו של דבר את הגעתו של אלעד גבאי למועדון, על אף הלחצים הרבים על הבעלים.בנין התייחס גם לחיזוק אפשרי: "התחלנו עם פחות שחקנים כדי שאם נצטרך להתחזק נוכל לעשות זאת בעתיד אנחנו רוצים להתחיל סוף סוף את הליגה בצורה חיובית. מדברים על צורך בשחקנים אבל לפעמים תוך כדי תנועה אתה מגלה דברים".

 

כץ. שיקול כלכלי קר (ערן לוף)

 

לשאלה מדוע מהראן לאלה ענד אמש את סרט הקפטן, למרות שבתחילת העונה הצהירו במועדון כי אושרי רואש וטאדאס קיאנסקאס הם צמד הקפטנים, אמר בנין: "מהראן לאלה הוא קפטן כשאושרי לא נמצא, גם יוסי וטאדאס. ההחלטה היא תמיד בשיתוף פעולה עם יואב כץ. אתם רוצים לקרוא לזה סרט נודד אז אתם יכולים".

 

הקבוצה קיבלה היום מנוחה ותחזור מחר לאימונים לקראת משחק הליגה הראשון לעונת 2015/6 ביום שבת (20:00), אז היא תצא למשחק חוץ מול הפועל עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי