"אנחנו מגיעים למשחק כמו בולי עץ"

מנדיונדו. יראו תוצאות רק במחזור החמישי
מנדיונדו. יראו תוצאות רק במחזור החמישי | צילום: עדי אבישי

בהפועל מתקשים להתרגל למנדיונדו: "אימונים קשים בכוונה לפני גביע הטוטו"

(גודל טקסט)

יום לאחר ההפסד השני ברציפות בגביע הטוטו, בהפועל ת"א מסרבים להתרגש וממשיכים "להצביע" אל עבר השלט "כאן בונים". העובדה שגם אתמול נעדרו לפחות שני שחקני הרכב משמעותיים (רייכרט ואנטל) מקנה לצוות המקצועי והניהולי בהפועל תחושת אופטימיות שבעוד כמה שבועות, כשהסגל יושלם סופית ויתגבש – יתחילו לעוף גם הניצוצות.

 

אלא ששחקנים בקבוצה מתלוננים כי המאמן, סזאר מנדיונדו, לא מחלק את העומסים כשורה, עורך אימונים ארוכים ופיזיים מאד לקראת סופי השבוע ולא מתחשב במשחק בשבת. "הוא פשוט לא סופר את גביע הטוטו לפי האימונים שלו, הוא עושה אימונים קשים מאד דווקא בסוף השבוע ואנחנו מגיעים למשחק כמו בולי עץ", אמר אתמול שחקן בקבוצה על מאמנו והוסיף, "אנחנו קבוצה חדשה לגמרי והכל נכון, אבל אם הוא לא סופר את גביע הטוטו שלא יתרגז ויצרח במשחק".

 

 

אגב, בהנהלת הפועל מודעים לעניין ואף עודכנו בנושא על-ידי מספר שחקנים, אולם נותנים גיבוי מלא לצוות המקצועי ומאמינים שכבר מהמחזור החמישי, כושרם הגופני של שחקני בקבוצה יעלה משמעותית על אלו של יריביהם.

 

הפועל ממשיכה לתור אחר חלוץ נוסף לסגל כאשר שמו של שמעון אבוחצירא הוזכר שוב כמועמד, אולם בשל חוזהו הגבוה בהפועל מכוונים לשחקנים צעירים יותר לדוגמת שובל גוזלן שמעוניין מאד להגיע, כאשר גם שחר הירש הוזכר כמועמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי