0:2 קל למכבי ת"א על הפועל תל אביב בדרבי

חגיגה צהובה בסיום. אין ספק מי הקבוצה מספר 1 בתל אביב
חגיגה צהובה בסיום. אין ספק מי הקבוצה מספר 1 בתל אביב | צילום: עדי אבישי

דבר לא השתנה: בן בסט ובניון כבשו לזכות הצהובים לפני המפגש עם היידוק

(גודל טקסט)

עונה חדשה, זמירות מוכרות: מכבי תל אביב עדיין גדולה על הפועל תל אביב בדרגה לפחות. הצהובים גברו 0:2 על האדומים במסגרת גביע הטוטו משני שערי בזק של עדן בן בסט ויוסי בניון בדקות 9 ו-11 והיו קרובים הרבה יותר לשלישי, מאשר יריבתם לאיזה שער ניחומים. למזלו של אלי גוטמן היה מדובר במשחק לפרוטוקול: שתי הקבוצות עלו לרבע גמר המפעל.

עבור שוטה ארבלדזה המשחק החשוב של השבוע הוא ביום חמישי מול היידוק ספליט בפלייאוף הליגה האירופית, כך שמכבי עלתה בהרכב משני. טל בן חיים החלוץ, אוסקר סקאריונה, גל אלברמן ואיתן טיבי שעלו כמחליפים,  והאריס מדוניאנין שכלל לא שותף. כאן גם  בא לידי ביטוי אחד ההבדלים הגדולים בין הקבוצות, הסגל.

בעידן פוסט זהבי כל הצהובים מחוייבים יותר, תורמים יותר וההרכב השני לא ממש נופל מהראשון. וזה לא רק כובשי השערים בניון ובן בסט שנתנו משחק טוב, אלא גם בטל בן חיים הבלם, ברק יצחקי ובעיקר אייל גולסה שהיה מעולה במרכז המגרש, תקף והגן, לא שגה כלל ויצר כאב ראש לא קטן למאמן הגיאורגי.

גולסה. נתן משחק טוב (עדי אבישי)

הפועל? שוינפלד הראה למכבי שלא הפסידו כלום בכך שלא החתימו אותו, ורטה ושיימן היו ונשארו חורים בהגנה וחן עזרא בכלל לא הורגש.

ההרכבים

הפועל ת"א: אריאל הרוש; עופר ורטה, מרקו סימיץ' (אוראל דגני 80), אדי גוטליב, שמואל שיימן; ניקולאס גורובסוב, נמניה ניקוליץ' (שגיב יחזקאל 53), דמיר שובשיץ' (ניר לקס 62), חן עזרא, עומרי אלטמן (קלאדיו בומבה 62); ארון שוינפלד (דולי מנגה 65).

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; טל בן חיים, איגור פיליפנקה (איתן טיבי 46), אבי ריקן, יובל שפונגין (דור פרץ 62); אייל גולסה, אליאל פרץ, יוסי בניון (טל בן חיים 69); ברק יצחקי (אוסקר סקאריונה 62), עדן בן בסט (גל אלברמן 77), אורלנדו סה.

מהלך המשחק

דקה 3

אוהדי שתי הקבוצות השליכו אבוקות בתוך היציעים ולעבר כר הדשא. המשחק הופסק לכמה דקות, אוהד צהוב נפגע משאיפת עשן ופונה לבית חולים.


 השחקנים התקשו לנשום, המשחק הופסק (עדי אבישי)


אוהדי מכבי והאבוקות. ניפגש בביה"ד המשמעתי? (עדי אבישי)

דקה 9

0:1 למכבי – ריקן הגביה כדור חופשי מימין ובן בסט נגח לאחור לעבר המסגרת, הרוש כנראה עוד ראה עשן בעיניים והכדור נכנס.


בן בסט. רגל וחצי בחוץ, עוד כדור ברשת (עדי אבישי)

דקה 11

0:2 –  לא עברו 120 שניות ובניון בבעיטה מקרוב אחרי כדור רוחב מתוחכם של יצחקי מכפיל את היתרון.


גולסה מחבק את בניון. גם יוסי לא מפסיק לכבוש (עדי אבישי)

דקה 37

סופסוף התקפה ראשונה באדום: הכדור עבר בין שישה שחקנים אבל שובשיץ' סיים אותה בבעיטה מעל לשער.

דקה 49

מתפרצת של הפועל החלה בפריצה של עזרא על הקו, המשיכה בחיתוך של שיימן לרחבה ובמסירת רוחב לאלטמן שמקרוב בעט דרדלה לידיים של ראיקוביץ'.

דקה 60

אליאל פרץ מטווח את שער הפועל מ-20 מ' והכדור טס מל לשער.


שחקני הפועל יורדים מהמגרש. לא משחק שירצו לזכור (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי