בן בסט: רוצה לשחק גם מול הפועל באר שבע

בן בסט. הצליח להוכיח?
בן בסט. הצליח להוכיח? | צילום: דני מרון

החלוץ בלט בניצחון מכבי ת"א 2:3 על ק"ש. איוניר הרגיע: אנחנו לא במשבר

(גודל טקסט)

באמצע תקופה מאוד לחוצה, מכבי תל אביב זכתה לקצת נחת אחרי ניצחון 2:3 על קריית שמונה במפגש הראשון ברבע גמר גביע הטוטו.

 

שלושה ימים אחרי ההפסד למכבי חיפה ולפני משחק העונה מול הפועל באר שבע, הצהובים חזרו למסלול כאשר שוטה ארבלדזה מבצע לא פחות מעשרה שינויים בהרכב ונותן הזדמנות לשחקנים שלא מקבלים הרבה דקות. וחלק לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים, וחלק לא.

 

 

"נתנו צ'אנס לשחקנים שיש להם פחות דקות", הסביר ארבלדזה, "חלק מהם מאוד אכזבו אותי וחלק נתנו לי תחושות טובות". מאמן מכבי ת"א סרב לחשוף את שמות המאכזבים, אך דאג לפרגן לעדן בן בסט ולדור מיכה.

 

"אני מעריך את העבודה של עדן", החמיא ארבלדזה, "הוא הראה לי שהוא רוצה להיות חלק ממכבי וזה מגיע לו. שמחתי גם עבור דור מיכה שהיה הכי טוב במגרש ביחד עם עדן".

 

"תמיד כיף להבקיע ובמיוחד כשמנצחים", הוסיף עדן בן בסט שמקווה כי הרוויח מקום על הדשא בטרנר ביום ראשון. "תמיד טענתי שהמקום הכי טוב להוכיח הוא במגרש. מחמיא לי מה שארבלדזה אמר. יש לי עוד הרבה מה לעבוד כדי להיות בכושר שמאפיין אותי. צריך שתהיה לזה המשכיות. יש לנו סגל של 22 שחקנים וכולם רוצים לשחק בטרנר, כמובן גם אני".

 

באופן מובן, סגנית האלופה מיהרה להתרכז במשחק העונה, אם כי ארבלדזה טען כי הוא לא מתרגש או מתכונן אליו באופן מיוחד. "זה כיף שיש משחקים כאלה כמו בב"ש, אבל אני רואה בכל משחק כשווה. התקשורת והקהל עושים את המשחק הזה חשוב יותר. טוב שלא נצטרך לחכות לזה הרבה".

 

"מכבי ת"א קבוצה מצוינת ואנחנו מכתיבים את הקצב בליגה", הוסיף בן בסט כאשר נתבקש להשוות בין האלופה לסגנית, "אני שמח שב"ש נותנת פייט וגם קבוצות אחרות. יהיה משחק מעניין זה בטוח".

 

והיה גם צד מפסיד בנתניה, אם כי מוטי איוניר ראה גם נקודות חיוביות בהופעה לקראת הגומלין בחודש הבא. "כשאתה מפסיד אתה אף פעם לא יכול להיות שמח", הסביר איוניר, "אבל זה משחק ראשון ואם ננצח בבית אפילו 0:1 נעלה. היו לנו כמה דקות טובות, אחרי שני משחקי ליגה בהם לא באנו לידי ביטוי בהתקפה. אנחנו לא נמצאים במשבר שצריך להרים את השחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי