דיווח: ליל לא ויתרה על צירופו של טל בן חיים

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: אודי ציטיאט

חלוץ מכבי ת"א סרב בעבר לעבור לצרפת, אך ייתכן שתוגש הצעה משופרת

(גודל טקסט)

בעבר כבר פרסמנו על התעניינות מצד ליל בחלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים, אך לאחר שהמועדון לא הצליח לשים את ידו על חלוצים אחרים, לפי דיווח בצרפת מועמדותו של הישראלית נשקלת בשנית.

היעד האחרון של ליל היה החלוץ בן ה-25 של ריימס, ניקולה דה פרביל שמחירו כחמישה מיליון יורו, אלא שהצדדים לא הצליחו לסכם על שחרורו וכעת החלוץ של מכבי ת"א חזר לכותרות.

חשוב לציין כי בעבר החלוץ דחה אפשרות להצטרף לליל לאחר שסקאוטים של המועדון התרשמו מביצועיו, ומקורבים למכבי ת"א טוענים כי לאור שכרו הגבוה – למעלה מחצי מיליון יורו – ספק אם הצרפתים יוכלו לפתות אותו כעת.

בתוך כך, מכבי תל אביב נחתה הערב בשדה התעופה של קראיובה ברומניה ונמצאת בדרכה לעיר דרובטה טורנו-סברין, שם ייערך המשחק מול פאנדורי ביום חמישי (21:00).

Maccabi's bus is on its way to Drobeta-Turnu Severin in Romania! pic.twitter.com/sEbAXUysvN

— Maccabi Tel-Aviv (@MaccabiTLVFC) July 26, 2016

עם הקבוצה המריא גם החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה, שבסוף השבוע היה בקפריסין ונפגש עם מנהלי א.א.ק לרנקה. סה היה אמור לעבור בהשאלה ללא תמורה ללרנקה והנושא ירד בשלב זה מהפרק לאחר שלרנקה הבהירה לו כי תוכל לשלם לו רק 300 אלף יורו והצהובים לא היו מוכנים להשלים את שכרו.

 

הפורטוגלי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ולא יעזוב ללא פיצוי למרות הרצון להיפרד ממנו. סה עצמו מאמין כי יוכל להציג עונה טובה מאשתקד.

 


סה, לא יעזוב לקפריסין (ערן לוף)

 

הקשר הארגנטינאי אוסקר סקאריונה מתאקלם בקבוצה ושחקנים טוענים על פי האימונים הבודדים שקיים כי מדובר בשחקן רכש שלא היה במכבי תל אביב כבר שנים רבות. קרויף שמועמדותו לאברטון ירדה, עשוי להמשיך במועדון לפחות עד תום העונה ומנסה להשיג שחקני רכש נוספים. הקשר שלומי אזולאי שוב לא המריא עם הקבוצה במטרה שהוא ישוחרר לקבוצה אחרת כשקיים ניסיון להשלים את העברתו למכבי חיפה.

 


עובד על רכש, קרויף (אודי ציטיאט)

 

הבוקר הוחלט כי מכבי ת"א תארח את מכבי פתח תקווה (ראשון, 21:00) באצטדיון בנתניה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. הבקשה של הצהובים לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל התקבלה ועונש הרדיוס יומר במשחק ללא קהל.

הצהובים מחזיקים בעונש רדיוס מהעונה החולפת אך בעקבות השיפוץ של בלומפילד לא מצאו מגרש חלופי מאחר והאצטדיון בנתניה משמש כאצטדיון הביתי בעונה הקרובה. בעקבות היעדר אפשרויות הקבוצה הציעה לארח את המשחק בגביע הטוטו ללא קהל בנתניה ונענתה כאמור בחיוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי