הפועל ת"א הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה

עלה מהספסל וכבש פעמיים. ממן
עלה מהספסל וכבש פעמיים. ממן | צילום: ערן לוף

לוזון ("תמיד מודאג") לא צפוי להיות חלק מחצי הגמר. צמד לממן, כיוואן כבש ראשון

(גודל טקסט)

משכורות לא משולמות בהפועל תל אביב כנדרש, עובדי מועדון עזבו בשל כך וגם שחקנים תובעים ומתלוננים, אבל המועדון לא צפוי להיות חלק מחצי גמר גביע הטוטו אחרי 3:0 משפיל בבית להפועל חיפה במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר..

 

השתיים נפגשו אחרי שבשבת האחרונה ניצחה הפועל ת"א 0:2 בסמי עופר את אלי כהן וקבוצתו במסגרת הליגה, אבל האורחת הגיעה מוכנה ודרוכה יותר והשיגה מקדמה מאוד משמעותית לגומלין ב-29 בנובמבר.

 

 

גיא לוזון עלה למשחק בהרכב חסר מאוד בשל מצבת הפצועים (חן עזרא, מרקו סימיץ', עומרי אלטמן, ניקולס גורובסוב, נמניה ניקוליץ' ואוראל דגני) ומי שקיבל הזדמנות להוכיח את עצמו היה הקשר הקרואטי דמיר שובשיץ', ששיחק לצד ישראל זגורי ועופר ורטה שעלו כמחליפים במשחק הליגה בסוף השבוע.

כהן ועמאשה. החלוץ זכה לפתוח (ערן לוף)

מנגד, פיט פלטהאוזן, שוער הפועל חיפה, וכן המגן דור מלול והחלוץ מהראן לאלה ששיחקו מול הפועל תל אביב בליגה קיבלו מנוחה ממשחק גביע הטוטו כדי להכשירם למשחק הליגה בשבת בסכנין.

 

השער הראשון נכבש כבר בדקה ה-27, לאחר שפדידה מסר עם הגב לשער לכיוואן, שבעט חזק מתוך הרחבה והכניע את הרוש. עד הדקה ה-73 התוצאה נשמרה, אבל אז חנן ממן המחליף ניצל הדיפה גרועה של השוער וכבש מקרוב. בדקה ה-77 נקבעה תוצאת המשחק, אחרי שמגרלשווילי פרץ בשמאל ובהרמה מדויקת מצא את ממן ללא כיסוי והאחרון השלים צמד וקבע 0:3.

 

אלי כהן בחן את עידו ווייר וסער פדידה שמתאמנים באופן רציף עם הקבוצה ולא זכו העונה לדקות בליגה. וויר המגן תפס את מקומו של מלול ופדידה החלוץ את מקומו של אדילסון בהייה שזכה גם הוא למנוחה. לצערם של האורחים מהכרמל, צמד שחקני ההגנה מיקי יאזו וברונו פניירו נפצעו בשלב מוקדם והוחלפו.

 

בסיום המשחק הבהיר מאמן הפועל ת"א גיא לוזון: "אם היינו מנצחים או מפסידים זה בכלל לא משנה, תפקידו של הקהל הוא לשרוק בוז ולהתאכזב מהפסדים. זה לא ההרכב שיעלה בליגה – אני המאמן ותפקידי הוא תמיד להיות מודאג".

 

לוזון. תפקידו להיות מודאג ממצב הקבוצה (ערן לוף)

 

הרכבים

הפועל תל אביב: אריאל הרוש, עופר ורטה, גל שיש, אדי גוטליב (שמואל שיימן 46), דסליי טגניה, רועי דיין (בן רייכרט 46), רז שלמה, דמיר שובשיץ', ישראל זגורי (ארון שוינפלד 62), דולי מנגה (קלאודיו בומבה 46), וויאם עמאשה (דודו ביטון 74).

 

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ', עידו וויר, אושרי רואש, ברונו פניירו (אופק פישלר 35), מיקי יאזו (חיים מגרלשווילי 25), ז'וליו סזאר (לירן סרדל 46), מקסים פלקושצ'נקו, סער פדידה, הישאם כיוואן (חנן ממן 66), עידן גולן, שלומי ארבייטמן (ענר שכטר 71).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי