הפועל ת"א תשחרר את מנגה ומנסה להחתים זר

גוטמן וארבלדזה
גוטמן וארבלדזה | צילום: עדי אבישי

האדומים נכנעו 2:0 בדרבי. גוטמן: "לא סיכנו את מכבי ת"א ויש לי חומר למחשבה"

(גודל טקסט)

כשאורות איצטדיון המושבה כבר כבו, נראו מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן וסוכן השחקנים דודו אוואט בשיחה צפופה סמוך לשער היציאה. נראה כי בקרוב ינחת במתחם חודורוב שחקן זר שישלים את פאזל הזרים, לאחר שהנבחן האנגולי דולי מנגה, שלא הרשים בהפסד 2:0 בדרבי, ישוחרר.

אלי גוטמן כבר  שובר את הראש לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל, כשהפועל תל אביב תגיע ביום שני למשחק מול מכבי חיפה איצטדיון סמי עופר. המאמן היה פעיל לאורך כל דקות הדרבי, צעק וכיוון ובסיום ראה הפסד בדרבי. זה גם היה משחק שלישי ברציפות בו קבוצתו לא מצליחה לכבוש שער, ואינה משחקת לטעמו ובשיטה שהוא מנסה להקנות כדי להשכיח את העונה שעברה.

"לא היה משחק טוב של הפועל תל אביב", הבהיר אלי גוטמן. "אחרי שני הגולים המהירים שקיבלנו, מכבי תל אביב השתלטה על המשחק. אומר לכם את האמת ולא אסתיר, הקצב לא היה טוב והנעת הכדור שלנו הייתה שבלונית. כדורי רוחב רבים ולא מסירות לעומק ההתקפי". 


רק דרבי לחימום (עדי אבישי)

"לא סיכנו את מכבי תל אביב ויש לי הרבה חומר למחשבה", המשיך המאמן. "זאת אומרת שיש פה מכלול של דברים ואני צריך לחשוב ולהגיב בהתאם כבר לקראת המשחק הבא. אנחנו מניעים את הכדור יותר מדי ופחות תכליתי עם פחות מדי מחץ. לא אדבר על שחקנים ואני חושב על הרבה דברים, כך שטוב שהמשחק הזה הגיע וקיבלנו את השיעור הזה".

הקפטן נמניה ניקוליץ' הוסיף: "רצינו מאוד לנצח את המשחק ועכשיו הוא הראה מה צריך לעשות ולשפר במספר הימים שנותרו עד המשחק מול מכבי חיפה. אני חושב שיש לנו עכשיו קבוצה יותר טובה מאשר בעונה שעברה. צריך לנצח במשחק הבא את מכבי חיפה וזה חשוב יותר מהמשחק בו הפסדנו למכבי ת"א".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה יעמדו לרשותו של אלי גוטמן בן רייכרט, שלא שיחק אמש, אביחי ידין המתאושש מפציעה ואוראל דגני, ששותף בדקות הסיום של הדרבי.


ידין ורייכרט, יגיעו מוכנים לליגה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי