ואלפורט מחכה להבהרות, יהיה בסגל לאשדוד?

ואלפורט
ואלפורט |

ההולנדי בדרך החוצה מבית"ר. 19:00: הרכב משני בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש ב-19:00 את מ.ס אשדוד במשחק הראשון שלה לעונה במסגרת מקומית כשתחל את דרכה בגביע הטוטו.

 

רן בן שמעון צפוי להעלות עם הרכב שונה לחלוטין מזה שפתח בלטביה כאשר לא מעט מחליפים יזכור לדקות משחק. טל כחילה, שמעון אבוחצירה ויעקב בריהון ינסו להוכיח שמקומם ב-11. גם קובי מויאל, מרסל הייסטר ודוד קלטינס צפויים לקבל מקום בהרכב.

 

 

"זו ההזדמנות של שחקנים שלא מקבלים דקות להראות מה הם שווים", אמרו בקבוצה והוסיפו: "זו גם הזדמנות טובה לבן שמעון להכניס שחקנים חדשים לכושר".

 


הייסטר, יקבל קרדיט ב-11 (אודי ציטיאט)

 

בעניין אחר, תכונה רבה בקבוצה לקראת המשחק החשוב ביום חמישי נגד יגלבה כאשר ישנה תמימות דעים שכל תוצאה פרט להעפלה תיחשב ככישלון גדול: "לא ציפו שנגיע למעמד הזה ומצחיק לחשוב על הדחה בסיבוב השלישי ככישלון אבל לאור ההגרלה שקיבלנו זה ברור שמדובר פה בהזדמנות חד פעמית", אמרו במועדון.

 

בקבוצה מצפים לשמועמהקשר אריק סאבו האם יגיע לישראל כאשר אם לא יגיע בקבוצה יגישו בנושא תביעה לאופ"א ובמקביל יחלו בחיפושים אחר מחליף לעמדה זו זאת בנוסף לחלוץ זר שטביב מחפש.

 


בן שמעון והחניכים, מבחן למחליפים (אודי ציטיאט)

 

בעניין ארסניו ואלפורט יש כרגע חוסר וודאות כאשר בקבוצה יש טוענים כי השחקן ישוחרר אולם בסביבתו עדיין לא קיבלו אף מסר בעניין. מה גם שלחלוץ הובהר כי הסיבה היחידה בגינה לא נכלל בסגל ושיחק ביום חמישי הייתה הפציעה ממנה סבל וכי הצוות המקצועי בונה עליו. לשחקן ברור שאם גם לא ייכלל בסגל למשחק בגביע הטוטו הרי שיהיה זה רמז כי הוא בדרך החוצה.

בכר: "השנה אנחנו רוצים להיות קבוצה דורסת"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי