יוהאן אודל יעבור בדיקות מקיפות לפני שיוחתם

יחתום בביתר? אודל
יחתום בביתר? אודל |

בבית"ר לא לוקחים סיכון עם הקשר שסבל מפציעות קשות. צפוי להרוויח 180 אלף יורו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים כבר לא תזכה העונה בגביע הטוטו – הודחה רשמית בעקבות ה-4:2 להפועל באר שבע – אבל במועדון מהבירה מנסים לשמור על מצב הרוח החיובי, שקיים הודות לקמפיין המצוין במוקדמות הליגה האירופית.

עם כל הכבוד לגביע הטוטו, חדשות מעניינות יותר מהבירה הגיעו בגזרת הרכש. יוהאן אודל, שנבחן בהפועל ת"א ולא הצליח להרשים את אלי גוטמן, נמצא על סף סיכום בבית"ר ירושלים ועתיד לחתום על חוזה לעונה ולהרוויח כ-180 אלף יורו.

עם זאת, בבית"ר לא מתכוונים לקחת סיכונים ויעבירו את הקשר ההתקפי הצרפתי בדיקות רפואיות מקיפות, זאת בעקבות פציעות קשות בברכיים מהן סבל בעבר. אם יעבור את הבדיקות כשורה, הוא כאמור יחתום לעונה ויצטרף לסגל של רן בן שמעון.


טביב, לא לוקח סיכון עם אודל (דני מרון)

בחזרה להפסד. למרות שתואר אחד כבר חמק לבית"ר, יש מי שיצא מרוצה מהאצטדיון בראשל"צ. לידור כהן כבר היה בדרכו החוצה מהמועדון, אבל מאז המשחק בלטביה יש שינוי משמעותי במעמדו, וגם מול האלופה הוא הרשים עם שער ובישול.

"פתחתי את העונה טוב", אמר הקשר וסיפר מדוע עתידו בבית"ר לא היה ברור כל כך עד לא מזמן: "עברתי איזו תקרית עם המאמן, אבל התגברתי על זה וחזרתי לעניינים ועכשיו השמיים הם הגבול". 


"השמיים הם הגבול". לידור כהן אחרי השער (דני מרון)

על ההבדל בין מוקדמות הליגה האירופית לגביע הטוטו אמר כהן: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אני לא חושב שאנחנו באים שאננים בגלל שזה גביע הטוטו. כל אחד רוצה להוכיח את עצמו. עד הדקה ה-70 שלטנו במשחק, אבל אז חטפנו שער והתפרקנו. נוודא שזה לא יקרה בפעם הבאה".

בית"ר אמנם ספגה רביעיה, אבל בן שמעון מצא סיבות לנחמה: "הכל בסדר, ראיתי דברים שחיזקו אצלי את התחושות לגבי הקבוצה. המשחק יכול היה ללכת לשני הכיוונים, ונדאג שבמאני טיים זה יילך לכיוון שלנו".

על ירידת המתח אחרי המשחקים באירופה אמר המאמן: "אני לא ראיתי פגיעה במוטיבציה. בוודאי שאחרי הצגות גדולות יש ירידה אבל היו כאן הרבה דברים יפים. בגלל האילוצים שלנו לא סגרנו את הסגל ומי ששיחק נתן הרגשה שיש על מי לסמוך".


בן שמעון, יצא שבע רצון למרות הרביעיה (דני מרון)

בתוך כך, במועדון הופתעו לגלות כי משקיף המשחק מול ילגבה ציין בדו"ח שהעביר קריאות גזעניות שנשמעו מכיוון היציע המזרחי, משמע שהקבוצה תועמד לדין וצפויה לספוג קנס כספי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי