מכה לב"ש: ויטור צפוי להיעדר מול סלטיק

מכה קשה לבאר שבע. ויטור
מכה קשה לבאר שבע. ויטור | צילום: דני מרון

הבלם פצוע בברכו ועשוי להיעדר גם 3 שבועות. בכר ממשיך לחפש מגן שמאלי

(גודל טקסט)

שבוע וחצי לפני המשחק הראשון מול סלטיק בפלייאוף ליגת האלופות, הפועל באר שבע קיבלה חדשות רעות. מיגל ויטור, הבלם הפורטוגלי החדש, סובל מפציעה בברכו וצפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. המשמעות: ויטור ייעדר בוודאות מהמשחק הראשון מול אלופת סקוטלנד, ונמצא בספק גדול לגומלין באצטדיון טרנר. מי שצפוי להחליף את ויטור במרכז ההגנה של ברק בכר הוא לואי טאהא. 

הפועל באר שבע תחל כבר ב-19:00 את אחד השבועות העמוסים בתולדותיה כאשר תשחק שלושה משחקים בחמישה ימים. הקבוצה של ברק בכר תפגוש את בית"ר ירושלים בגביע הטוטו כאשר ביום שלישי מצפה לה מפגש עם מ.ס אשדוד במסגרת זהה. ביום חמישי (20:30, ישיר בספורטHD1) תגיע האלופה לטדי למשחק אלוף האלופים נגד מכבי חיפה. "קצת לא ברור איך מתחבר לו"ז כל כך עמוס אבל יש לנו סגל רחב ונתמודד עם זה", אמרו במועדון.

 

 

ברק בכר צפוי לעלות על הרכב משני בשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו אך במסגרת משחק אלוף האלופים צפויה הקבוצה מבירת הנגב לעלות בהרכבה החזק במטרה להניף עוד תואר.

 

בבאר שבע ישנה מחשבה לשלב את רועי גורדנה על מנת לעזור בחלוקת העומס ויחד עם זאת לחשוף אותו לעיני קבוצות ליגת העל על מנת שאחת מהם תיקח אותו לשורותיה.

 

בעניין החיזוק, בבאר שבע ממשיכים בחיפושים אחר מגן שמאלי כאשר כרגע דריק צ'ימנגה הבלגי הוא מועמד מוביל להגיע לנגב למרות שנבחן בימים אלו באנדרלכט. אלונה ברקת צפויה למנף את ההצלחה באירופה ולהשקיע בעמדה זו לא מעט.

 


צ'ימאנגה, יחליף את דוידזאדה? 

 

בנוגע לקשר רועי קהת במועדון אמרו: "אנחנו מאוד רוצים את רועי כי מדובר בשחקן מצוין שיש לו גם אישיות שמתאימה לנו אבל העלויות שלו גבוהות מאוד ולא ברור אם נוכל לעמוד בהם". בכל מקרה הסברה הרווחת בבאר שבע היא שהוא יצטרף בסופו של דבר למכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי