מתפוררת? 0:0 לחיפה מול ק"ש, הרחקה וקללות

משומר. גם אנחנו תופסים את הראש
משומר. גם אנחנו תופסים את הראש | צילום: ערן לוף

הדשא לא ירוק יותר גם אחרי הפיטורים של לוי. הקהל נגד אבו עביד וקגלמאכר

(גודל טקסט)

למעלה מ-1000 אוהדים של מכבי חיפה סבלו 90 דקות כשקבוצתם סיימה ב-0:0 מול קריית שמונה במחזור הראשון של גביע הטוטו ולא רצו לשבת בשקט. כבר בדקה ה-60, כשאיאד אבו עביד עמד על קו החילופים החלו הירוקים במטח קללות לעבר הרכש מהפועל תל אביב. כעבור כמה דקות זכה גם גארי קגלמאכר למקלחת ועד לסיום רק עלה מפלס העצבים אצל הירוקים.

 

הקשר האורוגוואי או שמא הבלם או אולי המגן ובכל מקרה הרכש "הנוצץ" של המנג'ר החדש תור-כריסטיאן קרלסן אחראי במידה מסוימת לתוצאת המשחק. קגלמאכר מסר כדור שלומיאלי לאחור כבר בדקה הראשונה, אחמד עאבד חטף אותו וטס לרחבה ודקל קינן הכשיל אותו על סף הרחבה. הבלם הירוק ראה אדום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים למשך מספר שלם.

 

 

לא רק שחיפה שיחקה בעשרה שחקנים היא גם חסרה את עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן, גילי ורמוט ואלירן עטר שנעדרו בגלל פציעות. לודוביק אוברניאק לא ראה דקה מהספסל והוא כנראה בדרכו החוצה. עמית זנטי המשיך בטהילת האש הקשה שלו. מחמיץ הפנדל מהמשחק מול קאליו ומי שאחראי להדחה של הירוקים, היה זה שנאלץ לסיים את חלקו אחרי דקה אחת.

 

קרלסן. לא רוצה לראות (ערן לוף)

 

למזלם של הירוקים הם פגשו את קריית שמונה, קבוצה שהחלה באימוניה לא מזמן. לא קשה לתאר מה היה קורה אם מכבי חיפה היתה פוגשת קבוצה פחות אנמית מהשחקנים של מוטי איוניר.

 

הרכבים

מכבי חיפה: אוהד לויטה; אייל משומר, דקל קינן, מארק ואליינטה (איאד אבו עביד 60), סאן מנחם (גליינור פלט 74); נטע לביא, גארי קגלמאכר; פיראס מוגרבי, עמית זנתי (עיאד חבשי, 2), ניקיטה רוקביציה (יונתן לוי 46), שובל גוזלן (מוחמד עוואד 81).

קריית שמונה: איתמר ניצן; עודד אלקיים, יוגב הזוהרוי, קאסיו פרננדס, הייטור, אלי בלילתי; דידייה ברוסו (עומר צלישר 70), אופיר קריאף, עדן שמיר (ג'וזף גנדה 46); אחמד עאבד (עידו דוידוב 84), שלומי אזולאי (אילו מאלאכי 62).

 

מהלך המשחק

דקה 1

קגלמאכר מסר כדור נורא לאחור, עאבד חטף וקינן הכשיל אותו, על קו ה-16, כאחרון בדרך לשער. לארז פפיר לא נותרה ברירה והבלם הורחק.



לפפיר לא היתה ברירה (ערן לוף)

קינן. חיפה משלמת על עוד טעות קשה של קגלמאכר (ערן לוף)

דקה 29

אלקיים פרץ מימין וזרק את מנחם, העביר רוחב ושמיר בעט קרוב למסגרת.

דקה 38

קריאף בעט כדור לידיים של לויטה.


קריאף. ק"ש לא מנצלת הזדמנויות (ערן לוף)

דקה 60

אבו עביד נכנס כמחליף והאוהדים הירוקים על הגדרות. שריקות בוז וקללות לעבר המגן בלם שעבר מהפועל ת"א: "לך, לא רוצים אותך פה".

דקה 63

מתפרצת של חיפה מצאה את קגלמאכר מול השער. האורוגוואי לא בעט והאוהדים בתגוגה הפנה את הזעם מאבו עביד אליו.

דקה 77

מוגרבי פרץ משמאל ומסר רוחב לעבר משומר שבעט מ-20 מ' מעל למשקוף.


המשבר בעיצומו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי