עתיד החלוצים ייקבע בשיחה עם ג'ורדי קרויף

יישארו יחד?
יישארו יחד? |

אזולאי, סה ובן בסט עדיין מתנדנדים. מכבי ת"א תעמוד לדין על זריקת רימון העשן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה בשני את המשחק הראשון מתוך שלושה בשישה ימים. ולאחר הניצחון 0:2 על הפועל ת"א בדרבי במסגרת גביע הטוטו, ההכנות מתמקדות במשחק בחמישי מול היידוק ספליט במסגרת פלייאוף הליגה האירופית.

בינתיים, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הצהובים לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים (זריקת רימון עשן). שלושה אוהדים נעצרו לאחר שזוהו עם כמי שזרקו את האמצעים הפירוטכניים וייפתח נגדם הליך משפטי. נגד מכבי ת"א עומד עונש על תנאי של הורדת נקודה. בנוסף, ממנהלת הליגה נמסר כי בשל עונש הרדיוס, תארח מכבי תל אביב את הפועל כפר סבא באיצטדיון טדי בירושלים (ראשון, 20:45, שידור ישיר בספורטHD1).

הקשר שלומי אזולאי לא היה בסגל לדרבי ועתידו בקבוצה יתקבל לאחר שיחה שיקיים עם ג'ורדי קרויף. כך גם בנושא החלוצים עדן בן בסט ואורלנדו סה, שאינם נותנים מענה מקצועי לקו ההתקפה שהמאמן שוטה ארבלדזה רוצה לבנות.

על פי גורמים המקורבים לקבוצה,  המנג'ר ג'ורדי קרויף אמור להנחית בקרוב מאוד לפחות שחקן זר אחד נוסף. אמש לא היו בסגל דור מיכה ועומרי בן הרוש, כמו גם אלי דסה המורחק. במשחק לא שותף כלל האריס מדוניאנין ועל הספסל היו בפתיחה גל אלברמן, טל בן חיים, איתן טיבי ואוסקר סקאריונה.


לא מעט חומר למחשבה (עדי אבישי)

"המשחק נגד הפועל ת"א שימש כדי לראות את מצב המוכנות שלנו לקראת המשחקים החשובים הבאים", הסביר ארבלדזה. "כל מי שנמצא עכשיו בקבוצה מחויב למועדון. אני לא מרוצה מכל המשחק, אבל בשביל השלב הנוכחי זה בסדר גמור".

הקפטן בפתיחת המשחק היה ברק יצחקי: "לא הייתי אומר שעלינו עם הרכב לא הכי חזק. לכל אחד מגיע לשחק ומי שעולה מקבל במה טובה ונותן חומר למחשבה למאמן. ככל שנצבור יותר דקות, הכושר ישתפר. היה משחק חזק וזה לא חדש, קיבלתי מכה חזקה מעל הישבן וכשזה השתחרר המשכתי לשחק כי בכדורגל גם מקבלים מכות".

"כמו בכל דרבי קללות זה חלק מהעניין. שומעים, לא מתייחסים", המשיך יצחקי. "יש חיבור טוב עם המאמן. הוא קליל כשצריך להיות, הוא קשוח כשצריך להיות. היידוק? נתחיל ללמוד אותם, התרכזנו בדרבי קודם כל. עכשיו זה הזמן להתרכז וללמוד את היריבה באירופה. מאוד חשוב להגיע לשלב הבתים. הייתה לנו פתיחת עונה טובה ואנחנו מכוונים אך ורק לשלב הבתים".


יצחקי וגולסה, נכנסים לקצב (עדי אבישי)

"אחרי שנתיים באירופה זה קצת מוזר, אבל תמיד כיף להיות בבית, במשפחה. זה יותר קל", הוסיף אייל גולסה, שמתחיל להתרגל למדים הצהובים. "אני מצפה לעזור לקבוצה כמה שיותר, לשחק כמה שיותר ולתרום כמה שיותר. אני לא מסתכל רחוק מדי". 

"הדרבי? הייתה אווירה טובה. אני שמח שניצחנו, שמח להחזיר לקהל על התמיכה שהם הראו ומסתכלים כבר על יום חמישי. תמיד כיף לנצח בדרבי", המשיך הקשר. "אולי מבחוץ זה נראה קל, אבל זה היה קשה. אני בטוח שהיריבות בדרבי תלך ותשתפר כי להפועל יש שחקנים מצוינים".


יחגגו גם בהמשך הדרך? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי