קרלסן צפוי להיפגש באירופה עם 5 מאמנים

קרלסן
קרלסן | צילום: ערן לוף

מנג'ר מכבי חיפה מקווה למצוא מחליף ללוי. רוקביציה צפוי להפוך לאזרח ישראלי

(גודל טקסט)

שנה חלפה, מאמן פוטר ובמכבי חיפה נדמה כי הלחץ לא פוסק. הירוקים המשיכו בגל המאכזב עם 0:0 מול עירוני קריית שמונה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו.

 

 יש גורמים שהציעו לתור-כריסטיאן קרלסן לקיים פגישה עם גיא לוזון על מנת להתרשם ממנו. יחד עם זאת, המנהל המקצועי ייבחר במאמן זר. לספורט1 נודע כי המנהל המקצועי הנורבגי ימריא לאירופה מחר וייפגש עם חמישה מועמדים לתפקיד כשהוא מקווה שהפור ייפול על אחד מהם. אם לא ינסו בחיפה לאתר מועמדים נוספים.

 

 

כמו כן, החלוץ ניקיטה רוקביציה עתיד להפוך בקרוב מאוד לשחקן ישראלי וההערכות הן שיזכה בתעודת תושב ארעי בתוך עשרה ימים. רוקביציה נשוי לישראלית ילידת הקריות ומתן תעודת כזו ייאפשר לירוקים צירוף זר נוסף.

 

"הייתה מחויבות גדולה של כולנו, היה משחק ברמה נמוכה, אך נלחמנו בעשרה שחקנים כמעט 90 דקות והצגנו הרבה דברים יפים. איבדנו שחקן חשוב כמו דקל וייאמר לזכותינו שלא ויתרנו על אף כדור", ציין המאמן הזמני, שמוליק חנין.

 

גם השוער אוהד לויטה התייחס לאירועים במועדון: "מודים לרוני לוי על שנה מדהימה עם הרבה חוויות. זו המציאות והחלטת המועדון".

 


רוקביציה, בדרך להפוך לישראלי (ערן לוף)

 

רק כ–1,300 אוהדים הגיעו למשחק ומצאו לעצמם קורבן בדמות בלם הרכש איאד אבו עביד שספג לא מעט נאצות. "נמרר לך את החיים", צעקו האוהדים למגן-בלם שהגיע מהפועל תל אביב. גם הבעלים יעקב שחר ספג אש ונדמה כי המחאה כלפי הנשיא כבר לא תושתק על ידי אוהדים אחרים.

 

אכזבה רבה נרשמה גם מהקשר גארי קגלמאכר שהמשיך להפגין יכולת חלשה וספג קריאות מהקהל. "זה שחקן בינוני ובטח לא האיש שיוציא את מכבי חיפה מהבוץ", אמרו במועדון.

 

הקשר לודוביק אוברניאק נותר על הספסל ואולי זהו רמז לשחרורו האפשרי כאשר על הפרק עדיין מגן שמאלי. שמו של עומרי בן הרוש עלה שוב כמועמד להגיע כשגם לשלומי אזולאי עדיין ממתינים בכרמל.

 

ניקיטה רוקביצה סובב את הקרסול ויחסר בשבוע הקרוב כמו גם גילי ורמוט ואיסמעיל ריאן. 

 


גם פלט לא ממש מחייך, שגרה בחיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי