הרצינית מול המסובכת: כשקריית שמונה תתארח בעכו

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

החבורה של סילבס עם חמישה זרים מצוינים וחיזוק ישראלי בדמות גוזלן ואבו עביד תתמודד מחר (ראשון 19:45) במחזור הראשון בגביע הטוטו מול קבוצה שעוד לא עברה בבקרה

(גודל טקסט)

הפועל עכו תארח מחר (ראשון, 19:45) את קריית שמונה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. בעוד האורחת עשתה הכנה נפלאה, המארחת עסוקה בעיקר בענייני תקציב ובעיות כלכליות ואף ספגה עונש של הפחתת שלוש נקודות ליגה ממאזנה עוד לפני פתיחת העונה.

לאחר כישלון מקצועי בעונה שעברה החליטו בקיץ בעירוני קריית שמונה על מהפכה שכללה החלפת הצוות המקצועי ושינויים רבים בסגל השחקנים. הבעלים איזי שרצקי החליט לתת את הקרדיט העונה למאמן חיים סילבס וביחד עם העוזר יניב לביא בנו במועדון קבוצה עם התקציב הגבוה בהיסטוריה של המועדון בכדי להחזיר את הקבוצה הצפונית לפלייאוף העליון לפחות.

בבנייה התמקדו המאמנים בעיקר בהבאת זרים איכותיים ולא פחות מחמישה הגיעו הקיץ מילוש רדובייביץ, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר (אקס מכבי פתח תקווה), אפונסו טיירה ונייג'ל האסלבנק. אגב, מעמדו של הקשר דידייה ברוסו, היחיד שהמשיך מהעונה שעברה לא יציב וייתכן אף הוא יעזוב עד פתיחת ליגת העל.


טיירה. קרית שמונה הביאה זרים בכירים (Getty)

שני ישראלים חדשים לקבוצה המגן איאד אבו עביד שהגיע ממכבי חיפה והחלוץ שובל גוזלן שכרטיסו נרכש על ידי שרצקי מהירוקים. אחמד עאבד שנוסה על ידי סילבס הקיץ כקיצוני ימשיך בעמדה הזאת גם מול עכו.

ההרכב המשוער: איתמר ניצן, מילוש רדויבייביץ, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, איאד אבו עביד, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, שלומי אזולאי, שובל גוזלן ונייג'ל האסלבנק.

הראש של עכו לא בכדורגל
עכו תגיע למשחק שהראש שלה בכלל לא בכדורגל. פרשת החוזים הכפולים שהובילה להורדת נקודות, הדיבורים על המעורבות של סביב מעורבותו של סוכן השחקנים דודו דהאן בקבוצה ופרשת המנודים, אותם שחקנים עם חוזה שלא מורשים להתאמן עם הקבוצה.


דורה. בינתיים לא מסוגל לגבש אפילו סגל (ערן לוף)

כל הבעיות האלה מקשות על המאמן שלומי דורה לבנות סגל ראוי ולגבש ממנו הרכב. מספר רב של שחקנים טרם עברו בבקרה התקציבית ולכן עכו תגיע מחר בהרכב מאוד חסר למשחק. שלושת השחקנים מהעונה שעברה המגן דיאא לבאדידי, הקשר קווין ריינשטיין והחלוץ שאקר שאקר נשארו ואליהם יצטרפו הזרים החדשים בוזידאר ואסב, פייסל מוליץ' וברונו איבה. רום אילוז הצעיר יפתח בין הקורות משום שגם השוער רם שטראוס לא עבר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי