בסכנין מקווים למנות מאמן עד סוף השבוע, חשש מהפציעה של פלאח

בני סכנין
בני סכנין | צילום: סכנין רשמי

הנהלת הקבוצה תיפגש פעם נוספת בכדי לפתור את הסוגיה. הבלם צפוי לעבור בדיקת MRI ואז תתברר חומרת מצבו. מחמאות לחלאילה, שמקבל הערכה מסגל השחקנים

(גודל טקסט)

לאחר ימים סוערים שכללו בעיות בבקרה התקציבית, הפסד למכבי חיפה וסאגת ז'אירו סבירסקי, יכלו אתמול (רביעי) אוהדי בני סכנין לשאוף מעט עידוד. לא מדובר רק על הנקודה הראשונה שהשיגה הקבוצה העונה ב-1:1 מול עירוני קריית שמונה, אלא גם כי סוף סוף נראה שיש חיבור בקבוצה.

קצת יותר משעה קלה לפני המשחק מול קריית שמונה, הצליחו ראשי המועדון להעביר את הקבוצה בבקרה, דבר שאיפשר את שיתופם של השוער מתן עמבר, הקשר ישראל זגורי והחלוץ מוחמד כליבאת. עמבר פתח בין הקורות ואילו השניים האחרונים עלו מהספסל.

שחקן נוסף שעבר בבקרה, אך לא נרשם בסגל למשחק הוא החלוץ עידן שמש שסחב פציעה וחזר לאימונים רק ביומיים האחרונים. בגזרת הפצועים נמצאים גם השוער מחמוד קנדיל שיהיה כשיר לליגה וגם הבלם סארי פלאח, שנפצע באימון לקראת מכבי חיפה ומצבו לא ברור. פלאח יעבור בדיקת MRI ורק אז תתברר חומרת מצבו.

ראשי המועדון ימשיכו היום בשיחות לגבי בדיקת מועמדים לאימון הקבוצה במקומו של ז'אירו סבירסקי שפוטר שלשום. המועמדים המובילים הם בני בן זקן, עמיר תורג'מן ופליקס נעים, כאשר אתמול גם עלתה אופציה שהמאמן אלדד שביט, שמחזיק בתעודת פרו, ישתף פעולה עם איימן חלאילה.


חלאילה עם סבירסקי. יהיה חלק מהצוות המקצועי (ערן לוף)

במועדון החמיאו לחלאילה על ההכנה למשחק, בעיקר בצד הטקטי, ועל כך שידע לעצור נכון את החוזקות של קריית שמונה. "מצד אחד אנחנו לא רוצים לטעות שוב בבחירת המאמן, אבל מצד שני אין לנו זמן. נקווה שעד סוף שבוע נקבל החלטה בנושא", אמרו במועדון.

בכל מקרה, ההערכה היא שחלאילה יהיה חלק מהצוות המקצועי החדש, כשגם השחקנים הביעו הערכה כלפיו. החלוץ מוחמד כליבאת התייחס ואמר: "איימן מאמן מצוין ומתאים לרמות של ליגת העל. הוא חיבר אותנו והכין אותנו היטב למשחק, אבל אני לא זה שקובע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי