ריקן צפוי להאריך חוזה במכבי ת"א, עטר ישתכר כ-400 אלף יורו

אבי ריקן עם וידאר קיארטנסון
אבי ריקן עם וידאר קיארטנסון | עדי אבישי

הצהובים מרוצים לאחר ה-0:3 המשכנע על מכבי פ"ת וההעפלה לרבע גמר המפעל. ג'ורדי קרויף אמר בסיום על קשר שיזכה לשדרוג: "אין סיבה לשחרר אותו". קיארטנסון שכבש שלושער: "התוכנית היא להתקדם, אבל טוב לי כאן"

(גודל טקסט)

 קובי רפואה, מאמן מכבי פתח תקווה, התייצב לאחר ה-3:0 למכבי תל אביב בגביע הטוטו מול המיקרופונים וסיכם את 90 הדקות ב"מושבה" כך: "זה היה נראה כמו משחק של נוער נגד בוגרים. מכבי תל אביב הייתה גדולה עלינו".

שלושה ימים בלבד לאחר מפגן החולשה של מכבי ת"א נגד מכבי נתניה והביקורת הנוקבת של ג'ורדי קרויף על שחקניו, המאמן היה יכול לחייך ולסכם בחיוך: " זו מכבי שאנחנו רוצים לראות ומקווה שזה ימשיך לאורך זמן. היו לשחקנים אנרגיות טובות ובינתיים השגנו את המטרות".

את אצטדיון המושבה עזב החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון עם כדור המשחק לאור השלושער שכבש ובסיום הוא סיפר: "הכדור הוא עבור אבא שלי. הניצחון והיכולת הם המשך הכנה למשחקים הבאים ולקראת המשימות הבאות להן כולנו מצפים. ברור שהתוכנית שלי היא לשחק באירופה ולהתקדם, אבל עד שזה יקרה אני מאוד מרוצה במכבי תל אביב ומהחברים שלי שמחפשים אותי ומוסרים לי את הכדור כדי שאבקיע. אנחנו בדרך הנכונה".


קיארטנסון. "ברור שאני רוצה להתקדם, אבל טוב לי במכבי ת"א" (אריאל שלום)

בסיום קרויף מיהר לעזוב עם המנכ"ל בן מנספורד, כשגורמים בסביבת המועדון טוענים כי יצאו להמשך השיחות מול מכבי חיפה בנושא אלירן עטר. גורמים בסביבת המועדון מספרים כי המטרה היא להשלים את צירופו עוד היום: "השיחות נמשכו אל תוך הלילה והפערים נמוכים. שני הצדדים מבינים שעטר ישחק במכבי תל אביב".

כפי שפרסמנו אתמול, אלירן עטר ישוב לקדנציה שנייה במכבי תל אביב וישוב ללבוש את החולצה מספר 16, כששלומי אזולאי כבר נתן את אישורו למהלך ויחליף מספר. שכרו של אלירן עטר יהיה כ-400 אלף יורו בחוזה לשלוש שנים.

שחקן נוסף שככל הנראה יזכה בקרוב להצעה לחתום לשלוש שנים הוא אבי ריקן, שמסיים את חוזהו בקבוצה ולמועדון אין אופציה להאריכו. קרויף סירב להעביר את ריקן למכבי חיפה כחלק מעסקת עטר ואתמול אחרי המשחק טען כי "אנחנו מאוד אוהבים את ריקן ולא הייתה לנו סיבה לשחרר אותו". כעת נראה שהמגן/קשר יזכה לחוזה חדש ומשודרג. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, הפועל ב"ש, בית"ר ירושלים וכמובן מכבי חיפה כבר גילו עניין בקשר בידיעה שחוזהו יפוג בקיץ הבא.


ג'ורדי קרויף. לא מתכוון לוותר על אבי ריקן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי