דאגה בבית"ר ירושלים מההגנה: "ספגנו שערים בזויים"

בניון וחבריו מאוכזבים
בניון וחבריו מאוכזבים | דני מרון

בבירה ניתחו את ההפסד 2:1 להפועל אשקלון בגביע הטוטו. סאבו עשוי להמשיך כמגן ימני גם מול מכבי תל אביב בפתיחת הליגה, מחמאות למיקי סירושטיין ולציון צמח. הקבוצה תעמוד לדין בגין התנהגות האוהדים

(גודל טקסט)

 אחרי שנראה היה שהיא עולה על מסלול חיובי לאחר ההדחה מאירופה והסכסוך בין הבעלים אלי טביב לשרון מימר, בית"ר ירושלים שוב הפסידה אמש (שבת) כשנכנעה להפועל אשקלון בגביע הטוטו 2-1. אומנם בית"ר כבר הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר ערב המשחק ושרון מימר פתח עם הרכב חסר, אך ההפסד נתן מספר נקודות למחשבה.

"שלטנו, אבל ספגנו שערים בזויים", אמרו בקבוצה על הגולים שקיבלו ממהלכים באגפים. "צריך מגן שיידע לעשות גם הגנה וגם התקפה" הוסיפו בנוגע לסוגיית אגף ימין בהגנה והצבתו האפשרית של אנטואן קונטה – שקיבל מנוחה – בעמדה זו ולא בעמדת הבלם. יחד עם זאת, בקבוצה לא פסלו אפשרות שאריק סאבו, ששיחק בעמדה אתמול, יתופקד בה גם מול מכבי תל אביב ביום ראשון הבא בפתיחת הליגה. בנוסף הסבירו בקבוצה שהיעדרותו מההרכב של הקשר קלאודמיר פריירה, שקיבל את המנוחה שלו במשחק חסר חשיבות, יצרה חוסר איזון.

סאבו אמנם משחק פעמים רבות בתפקיד זה בנבחרת סלובקיה, אך בעונה שעברה לא מילא תפקיד זה בהצלחה והצבתו שם גררה לא מעט ביקורות על המאמן רן בן שמעון. כשהגיע שרון מימר דאג להציב אותו חזרה במרכז השדה כשאז חל השיפור הגדול ביכולתו, שאף סייע לקבוצה לסיים במקום השלישי ולהשיג את הכרטיס לאירופה.


היו גם כאלה שזכו למחמאות למרות ההפסד (דני מרון)

מי שבכל זאת זכו למחמאות היו מיקי סירושטיין, שקיבל הזדמנות במרכז ההגנה ואף הציל שער, והקשר ציון צמח. הרכש מהפועל עכו שהגיע בקיץ התלבש אתמול בפעם הראשונה וכבש שתי בלבד מרגע שנכנס כמחליף. בנוגע לסוגיית הבלם הזר, בקבוצה עדיין ממתינים ללינדזי רוז בתקווה שהעניינים מול לוריין יוסדרו. יחד עם זאת, בבירה בודקים אופציות נוספות לחיזוק העמדה.

הקבוצה תעמוד לדין בגין התנהגות האוהדים במשחק. לפי דו"ח השיפוט נזרקה כוס משקה מהיציע בסמוך לעוזר השופט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי