הפועל ת"א עלתה לחצי גמר גביע הטוטו בלאומית

שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים | אודי ציטיאט

הרשקוביץ' כבש ובישל לטקיאר ואקסברד קינח בבעיטה מ-30 מ' לחיבורים ב-1:3 על מרמורק. גם עפולה בחצי עם 0:1 על ראשל"צ. נצרת עילית ספגה עונש רדיוס ללא קהל והפחתת נקודה על תנאי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב טיפסה לחצי גמר גביע הטוטו לאחר 1:3 על הפועל מרמורק בשלב רבע הגמר ואולי בכך הותירה את המשבר שנוצר בעקבות ה-2:0 בליגה לאחי נצרת במחזור הליגה האחרון. שחקניו של מוטי איווניר התגברו על פיגור מוקדם כבשו שלושה שערים יפים ועלו לארבע האחרונות.

כאמור מרמורק עלתה ליתרון כבר בדקה ה-8 כשנידאל מחפוד שהיתל ברחבה בטל בנש ובשוער דודי אלון וכבש מקרוב את ה-0:1. עדן הרשקוביץ'  שנכנס כמחליף בדקה ה-28 בישל תוך דקה לאופיר טקיאר את ה-1:1. בדקה ה-37 התקנא הרשקוביץ' במחפוד, ביצע סלאלום אדיר ברחבה וקבע מהפך, 1:2 בדקה ה-37. השער האחרון היה הדובדבן בקצפת. עידו אקסברד התנהל בדקה ה-74 ממרכז המגרש קדימה ואז הניף אגל ממרחק של 30 מ' ונעץ את הכדור בחיבורים, גולאסו ו-1:3.


הפועל תל אביב:
דודי אלון, עידן כהן (עמית מלכה, 72), ישראל ראש, טל בנש (ברונו סוארס, 46), אוראל דגני, איציק שולמייסטר, ניר לקס, גיא בדש (עדן הרשקוביץ, 27) אופיר טקיאר, פדרו גלבאן (דניאל גרץ, 57), ג'וזף גנדה (עידו אקסברד, 63).

הפועל מרמורק: צליל חתוכה, גיא משפתי, איתי עוזרי, גל ספיר, ניקולאי בלקוב, מוחמד אזברגה (ים ששון, 46), עידן חג'ג' (אלכסנדר רקאיץ', 57), עידן שריקי, רן רובין (מישל רוס, 71), דור מליחי (איציק אבושדיד, 46), ניראל מחפוד.


אופיר חיים. בכורה מוצלחת

במשחק נוסף בשלב רבע הגמר ניצחה הפועל עפולה, עם אופיר חיים בבכורה על הקווים, 0:1 את הפועל ראשל"צ משער של עומר צלישר בדקה ה-86.

בנושא אחר, בעקבות המהומות בסיום המפגש בין הפועל נצרת עילית לעירוני ראשון לציון במהלכה ספג שחקן ראשל"צ מתן פלג נגיחה מאוהד נצרת עילית, נענשה המארחת בהפחתת נקודה על תנאי למשך שנה על כל התפרעות נוספת וכמו כן משחק רדיוס ללא קהל. כמו כן, נקנסה ב-10,000 ש"ח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי