דרור קשטן סירב לעכו, המועדון החל בשיחות עם אלדד שביט

דרור קשטן
דרור קשטן | טוויטר

עוזר מאמן סכנין עשוי להגיע. בקבוצה הופתעו לגלות שמאמן הנוער, שאול דה צ'וקרל, העביר את האימון במקום דורה. דניאל סטנצ'יו מחכה להיפגש עם דודו דהאן כדי למנות מאמן

(גודל טקסט)

יממה לא פשוטה עברה על הפועל עכו, ונראה כי הדבר שהקבוצה הכי לא הייתה רוצה לקבל עכשיו זה את המשחק הערב (שלישי) ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה ועוד בסמי עופר. במועדון ממשיכים בחיפוש אחר מאמן חדש והשם החם בשעות האחרונות הוא שמו של עוזר מאמן סכנין אלדד שביט. בעכו סיפרו כי האופציה של שביט נראית בשלב זה המעניינת ביותר ממספר סיבות: הראשונה למאמן יש תעודת פרו, השנייה מדובר במאמן צעיר עם מוטיבציה רבה להצליח ובעיקר מדובר באישיות שעל פי ההמלצות ששמעו אנשי עכו, יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ. במהלך היום נעשתה שיחה לשביט בה הוא העביר את דרישותיו ובמקביל פנה לאנשי סכנין וביקש מהם להשתחרר מיידית מהקבוצה. בשלב זה טרם התקבל האישור הרשמי מסכנין.

שביט החל את דרכו במחלקת הנוער של נצרת עילית, ובמהלך השנים אימן בליגה א' את הפועל עפולה ועירוני טבריה, ובליגה הלאומית אימן את הפועל נצרת עילית ועירוני נשר עמה עלה מליגה א'. בנוסף, שימש המאמן כעוזרו של חיים סילבס במדי הפועל רעננה והיה מועמד בעונה שעברה לתפקיד עוזר המאמן של שרון מימר בבית"ר ירושלים.

כבר אמש לאחר שהודיעו לשחקנים כי האימון נדחה משעות הבוקר לצהריים היה ברור כי המאמן שלומי דורה יסיים את תפקידו בקבוצה. השחקנים עוד ציפו כי לאימון בשעות הצהריים יגיע מאמן חדש, והופתעו לגלות שם את מאמן קבוצת הנוער שאול דה צ'וקרל. גם עוזר המאמן איציק טוויזר הופתע לגלות שלא הוא יהיה זה שיעביר את האימון.

נציג הבעלים, דניאל סטנצ'יו, הגיע לאימון ושוחח עם השחקנים: "עשינו זעזוע וכעת הכול תלוי בכם. תוכיחו שמגיע לכם להיות בעכו ולהישאר בליגת העל". בשלב זה הוחלט כי דה צ'וקרל יעביר את האימונים עד שימונה מאמן קבוע. בין השמות שעלו הם אלי כהן, קובי רפואה, טל בנין וגם ירון הוכנבוים שכבר אימן בקבוצה לפני שנתיים.

דורה
דורה. בלעדיו יצליחו יותר? (ערן לוף)

עוד קודם לכן, נעשתה פנייה אל דרור קשטן. המנכ"ל החדש של עכו, יניב משולם, עבד בעבר עם קשטן בהפועל תל אביב וניסה לברר מולו אם ישמח לחזור ולאמן אך האחרון סירב בנימוס.

בכל מקרה סטנצ'יו צפוי לערוך מספר שיחות עם סוכן השחקנים דודו דהאן ולקבל החלטה בנושא. בינתיים לקראת המשחק היום יהיה זה הרומני שיקבע את ההרכב, שלא תורגל באימון המסכם. הקשר עמראן אלקרינאווי, שלא שותף מול רעננה, ערך אימון מלא וצפוי לקבל דקות במשחק. לא מן הנמנע ששחקנים שלא קיבלו הזדמנויות אצל דורה והיו שחקני ספסל יזכו להזדמנות מחודשת וביניהם הקשר לוטם זינו שהגיע ממכבי פתח תקווה.

מהצד השני, אצל מכבי חיפה מתייחסים למשחק כמשחק ההזדמנות של הקבוצה להמשיך ולהפגין יכולת טובה יותר כמו שהפגינו במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים, אך בניגוד למשחק מול הירושלמים גם לנצח את המשחק ולעלות לשלב הבא.

לוזון
לוזון. צפוי לתת הזדמנות לשחקני הספסל (עוזי גל)

בנוסף המאמן גיא לוזון צפוי לתת הזדמנות לשחקני ספסל שלאחרונה חלקם לא מצאו את מקומם בהרכב ואף היו מחוץ לסגל. "כל שחקן צריך להוכיח לצוות מקצועי שמגיע לו לשחק וזאת ההזדמנות הגדולה של חלק מהם" אמרו במועדון. מי שייעדרו בוודאות מהמשחק הם המגן עומרי בן הרוש, הקשר אופיר מזרחי והחלוץ ניקיטה רוקאביציה שנפצע וייעדר בשבוע הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי