במכבי חיפה מתלבטים לגבי עתידו של קאיו, מחמאות ללביא

קאיו
קאיו | ערן לוף

בצוות המקצועי חושבים על חיזוק זר וייתכן שהברזילאי ישלם את המחיר, בנוסף לקלאוס שעמו כבר מתנהל מו"מ להתרת החוזה. ריינן עשוי לחזור לסגל מול סכנין, מחמאות לקשור על יכולתו במרכז השדה ב-1:1 מול מכבי נתניה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא לקחו קשה מדי את שער השוויון המדהים של ערן לוי בתוספת הזמן ואת העובדה שהמשחק הראשון לעונת המשחקים 2018/19 הסתיים ללא ניצחון. עוד לפני המשחק החליטו בצוות המקצועי בראשותו של פרד רטן כי משחקי גביע הטוטו יהיו ניסיון לבחון מספר מערכים ולאו דווקא ההרכב שפתח אתמול ב-1:1 מול מכבי נתניה יהיה ההרכב שירוץ בליגה.

שינוי אחד שרוטן כבר הצהיר כי ייעשה במשחק הבא יהיה בשער – אוהד לויטה פתח אתמול, אך עומרי גלזר יעמוד בין הקורות מול סכנין. במרכז ההגנה שיחקו עאיד חבשי ואליסון דוס סנטוס ואילו הבלם ההולנדי אטיין ריינן כלל לא היה בסגל, אולם לא מן הנמנע כי יפתח במשחק הבא. גם במרכז השדה וההתקפה היו לא מעט שינויים וזה עוד לפני הכללתו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק שיקבל דקות מול סכנין. הקשר הצעיר נטע לביא זכה למחמאות על העבודה שעשה במרכז השדה.

השבוע צפוי המנהל הטכני מו אלאך לדלל את הסגל, כאשר כבר ישנה התעניינות סביב המגן סאן מנחם והחלוץ מוחמד עוואד, אבל בחיפה עדיין לא החליטו אם השניים ייצאו העונה להשאלה. מי שלא היה בסגל ועתידו לא ברור הוא הקשר הברזילאי קאיו אלבש. האחרון אומנם היה חלש במהלך העונה שעברה, אבל במהלך הקיץ הפתיע אלאך כאשר הצהיר בפני ראשי הקבוצה כי הוא התרשם מהכישרון של קאיו וינסה לתת לו הזדמנות נוספת. במהלך המחנה בהולנד והאימונים בישראל קאיו עדיין לא הצליח להרשים יתר על המידה ובנוסף ישנו רצון במועדון להתחזק בעוד שחקן כנף ולכן קיימת גם אופציה לשחרורו.


קאיו. שחקן כנף עשוי להגיע במקומו (ערן לוף)

בנוסף לאפשרות שחרורו גם קאיו, בקבוצה מקווים להגיע להסדר מול החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. כפי שפרסמנו, במועדון הירוק הבהירו לחלוץ כי הם מוכנים לשלם עד 20 אחוז משכרו בקבוצה החדשה. בנוסף במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בבית"ר ירושלים ומאמינים כי לאור הכאוס סביב נושא הבקרה התקציבית יבין מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה כי לא נותרה לו ברירה אלא למכור את עידן ורד.

מאוחר יותר קיימה הקבוצה משחק אימון מול הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית שהסתיים ב-1:1. המפגש נועד עבור השחקנים שלא קיבלו דקות במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה. ההולנדי אטיין ריינן, שלא נכלל בסגל מול היהלומים, פתח בהרכב. ים כבש את השער לזכות הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי