בהפועל חדרה אופטימיים: הראינו שיהיה קשה להבקיע נגדנו

הפועל חדרה
הפועל חדרה | ערן לוף

העולה החדשה מקווה לסיים השבוע את הסאגה סביב הבקרה התקציבית ובינתיים מחמיאה לשחקני הבית שלה אחרי התיקו 0:0 נגד בני סכנין בגביע הטוטו. יונתן לוי צפוי לעבור רשמית היום, סלים עמאש ייעדר כחודש

(גודל טקסט)
הפועל חדרה ערכה אתמול (שבת) את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2018/19 כסיימה ב-0:0 נגד בני סכנין במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של גביע הטוטו. במועדון אומנם הגיעו ללא שחקנים חדשים בשל העובדה שרוב הסגל לא עבר בבקרה, אך עדיין הייתה התרגשות גדולה בקרב אוהדי הקבוצה מכך שקבוצתם מופיעה לראשונה במסגרת גביע הטוטו של ליגת העל לאחר 39 שנים.

אצל העולה החדשה מאמינים שכבר במהלך הימים הקרובים תסתיים הסאגה סביב הבקרה התקציבית לאחר שהמועדון יעביר את הערבויות ויקבל באופן סופי את האישור לשחק בליגת העל. במועדון אישרו כי מצאו את הכספים אותם יעבירו כערבויות והנושא ייסגר רשמית השבוע בכדי שכל הסגל יעמוד לרשותו של ניסו אביטן במשחק הבא מול מכבי נתניה. 

בנוסף, בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי הבלם הנוסף שיצטרף לסגל. כזכור, במהלך המחנה נבחנו בחדרה הבלם האוקראיני מקסים ימריקוב שאף שיחק אתמול נגד סכנין וגם הבלם הספרדי דוד מתיאס, שלאחר מחנה האימונים של הקבוצה חזר לספרד. בחדרה סיפרו כי במהלך המחנה האוקראיני הרשים את הצוות המקצועי אך אתמול היה פחות טוב במשחק מול סכנין. הבלם הספרדי נחשב לאיכותי יותר ובשל כך גם עלויותיו יקרות יותר, ולכן אביטן יקבל החלטה בנושא לאחר הפגישה עם ראשי המועדון. 
 

מי שכן צפוי להצטרף בקרוב הוא המגן יונתן לוי. מגן מכבי חיפה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, יכול לשחק גם כבלם ולכן בחדרה אופטימיים לגבי החתמתו ומאמינים כי השאלתו לקבוצה תיסגר היום מול הירוקים.







יונתן לוי. צפוי להגיע לחדרה ביממה הקרובה (מאור אלקסלסי)


 

במועדון שיבחו אתמול את שחקני הבית ואת אלו ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, אחרי התיקו מול סכנין. "יצאנו למגרש חוץ קשה ושיחקנו מול שחקנים שמשחקים כבר שנים בליגת העל ולא היינו פחות טובים. הראינו שיהיה קשה להבקיע נגדנו" אמרו בחדרה. בינתיים, הקשר סלים עמאש ייעדר כחודש ימים מהמגרשים עקב בדיקה שעבר ממנה גילה שהוא סובל מקרע ברצועה הצידית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי