קנדיל התאמן לראשונה: אעזור למועדון להחזיר את מה שמגיע לו

מאור קנדיל
מאור קנדיל | דני מרון

מגנה החדש של מכבי תל אביב סיפר לאתר הרשמי: אכנס לאט לאט לקצב ולאינטנסיביות". איתי שכטר שפגש את האקסית בדרך לחצי גמר גביע הטוטו הודה: "יודע שאשותף בפחות משחקים, רוצה להוכיח שמקומי על הדשא". ריקן ייבדק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העפילה אתמול (ראשון) לחצי גמר גביע הטוטו לאחר ניצחון 0:1 פושר על בית"ר ירושלים משער של ארון שוינפלד. במשחק שותפו רוב המושאלים ששבו לקבוצה, ומשחקם של רוסלן ברסקי, שון גולדברג, שחר פיבן, אליאל פרץ דן גלזר ומתן חוזז נתן למאמן ולאדן איביץ' מבחן לקראת המשך המשחקים באירופה, בגביע הטוטו ובליגת העל. על פניו נראה כי למעט שחקן או שניים יהיה לחוזרים למתחם קריית שלום קשה להתדפק על דלתות ההרכב הראשון לאחר החתמתו אתמול של מאור קנדיל, והכוונה היא לצרף בהמשך שני שחקנים זרים נוספים כשגם הניגרי צ'יקו אופאדו יכנס בקרוב מאוד לרוטציה.

איתי שכטר פתח לראשונה בהרכב הצהובים נגד קבוצתו לשעבר וייקח לו עוד פרק זמן לא ארוך כדי להתמודד על חולצת החלוץ המרכזי שנכון לעכשיו, עד שיימכר למועדון אירופי, תהיה של וידאר קיארטנסון. האיסלנדי יחזור להרכב הפותח כבר ביום חמישי, במשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית נגד רדניצ'קי ניש הסרבית עליה גברה מכבי ת"א בשבוע שעבר 0:2 מצמד שעריו של קיארטנסון.

שכטר אמר: "בבית"ר ירושלים היה לי מעמד ובמכבי זה שונה. אני אוהב אתגרים ורוצה להוכיח כי מקומי הוא על הדשא. אני רוצה להביא את עצמי לפיק הכי גבוה ואני מאושר ושמח להיות פה במכבי. אני רוצה להוכיח לצוות המקצועי ואני יודע שיהיו משחקים בהם אשחק רק 10 דקות, חצי שעה ויהיו משחקים שלא אשותף כלל. מצפה לנו עונה מאתגרת והחשוב ביותר שמכבי תל אביב תחזור למקום בו היא שואפת להיות ולקחת אליפות".

שכטר.
שכטר. "הכי חשוב שמכבי תחזור למקום אליו היא שואפת" (דני מרון)

בסגל למשחק אתמול היה אמור להיות הקשר אבי ריקן, שתוכנן לפתוח בהרכב. ריקן חש בבוקר המשחק כאבים בבטנו ופנה לבית החולים. רק היום יוחלט על פי חוות הדעת הרפואית אם ריקן יטוס מחר למשחק נגד רדניצ'קי. עומר אצילי, שהורחק לפני שבוע בכרטיס צהוב שני נגד רדניצ'קי, לא ישחק בגומלין בחמישי ולא אמור לטוס עם הקבוצה לסרביה.

המאמן ולאדן איביץ' ציין אתמול כי השחקנים ששבו מהשאלה קיבלו את ההזדמנות שלהם לקיים הופעה ראשונה לאחר אימונים ממושכים. המאמן הסרבי טען כי הקו הקדמי צריך להיות יותר יצירתי ובהמשך הקבוצה תנסה לתקן את הדברים הלא טובים.

איביץ'. החלק הקדמי צריך להיות יותר יצירתי לדבריו (דני מרון)
איביץ'. החלק הקדמי צריך להיות יותר יצירתי לדבריו (דני מרון)

המגן הימני מאור קנדיל קיים היום את אימון הבכורה שלו בקריית שלום ומתוכנן להשתלב בהדרגה בתוך שבועיים שלושה ברוטציה. איביץ' הבהיר כי כשקנדיל ילמד את שיטת המשחק של הקבוצה הוא ישתלב בהרכב. המגן הימני הקבוע אלי דסה עדיין לא השיב על ההצעה שקיבל לפני חודשיים לחתום על חוזה חדש למשך 5 שנים, הצעה שתקפה גם עכשיו. 

קנדיל התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר: "אני מתרגש. נכנס לאט לאט לקצב ולאינטנסיביות. שיחקתי בליגה א', אחרי זה בליגה לאומית ובליגת העל – עברתי את כל התהליך כדי להגיע לאן שהגעתי, מועדון גדול כמו מכבי תל אביב שרוצה לקחת כל תואר שיש על המדף.

"החברים עוזרים לי להיכנס מהר לעניינים – עזרתי להם בבני יהודה ועכשיו הם יעזרו לי פה, נתאזן. הפוצ'יוולי שיפר אותי מבחינת טכניקה, אבל כשהייתי צריך לבחור אז בחרתי בכדורגל. אני מרגיש שאני נכנס למרקם קבוצתי חדש במכבי, גם יש צוות חדש ואני שמח על כך ומאמין בעצמי שאוכל לעזור למכבי להחזיר את מה שמגיע לה", סיפר המגן בנוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי