בניון לא התאמן בשל כאבי גב, בריבו עשוי להחליפו נגד אשדוד

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

הכוכב הוותיק צפוי לרדת לספסל במשחק הראשון של העונה בגביע הטוטו, החלטה סופית תתקבל קרוב לשריקה. פירס וסיבוק השלימו ויפתחו בהרכב, גם בנבנישתי. הרכש החדש פיליפ קנזביץ' צפוי לפתוח בשורות אשדוד

(גודל טקסט)

לאחר קיץ שלא כלל החתמות רבות, מכבי פ"ת תפתח גם היא רשמית את עונת 2018-2019 עם מאמן הנבחרת היוצא, אלישע לוי כשתארח מחר (רביעי) את מ.ס אשדוד באיצטדיון המושבה.

רומאריו פירס ותומאש סיבוק, שהוצאו אמש מהאימון בעקבות העימות ביניהם, חזרו היום להתאמן ואף צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה. מוחמד סרסור הפצוע וגידי קאניוק שלא קיבל עדיין את טופס ההשאלה מפחטאקור טשקאנט לא יהיו בסגל, כאשר גם דניאל בוסי השלים הבוקר את השאלתו לליגה הלאומית, כשבסופו של דבר חתם בהפועל קטמון.

הבשורה באימון המסכם הייתה כאבי הגב של יוסי בניון, שלא שותף בתרגול ובמקומו שותף תאי בריבו, כאשר בצוות המקצועי יחליטו מחר אם הקשר יהיה בסגל או יישמר למשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון. הקשר תומר בנבנישתי, שהרשים במחנה האימון יקבל את הצ'אנס בהרכב הפותח כאשר חוליית ההגנה תהיה זהה לחלוטין לעונה שעברה מלבד שחקן הרכש גל שיש שיפתח במקום עודד אלקיים.

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, תומר בנבנישתי, מנור סולומון, לידור כהן ותאי בריבו (יוסי בניון)

דודו ביטון. יקבל את הקרדיט בהרכב (האתר הרשמי)
דודו ביטון. יקבל את הקרדיט בהרכב (האתר הרשמי)

מ.ס אשדוד: דודו ביטון צפוי לפתוח
מאמן מ.ס אשדוד בלגויה מילבסקי אמור לקבל בסוף השבוע החלטה בנושא שחרור של שחקן זר או שניים מהסגל כאשר הבלם הבולגרי ויקטור גאנב והברזילאי קורדיירו מועמדים לעזוב. מילבסקי החמיא לשחקניו על המאמץ והרצון שהשקיעו במשחק נגד רעננה ונראה כי הוא עשוי לבצע לפחות שניים או שלושה שינויים בהרכב הפותח כשפיליפ קנזביץ', ניר ברדע ודודו ביטון, חלוץ הרכש שהגיע הקיץ לקבוצה, צפויים לפתוח ב-11.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, ניר ברדע (גיל כהן), קרלו ברוצ'יץ', לאונרדו אווסו, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, פיליפ קנזביץ', חן עזריאל, דודו ביטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי