הצעד שיגרום לו להישאר? דיא סבע מונה לקפטן מכבי נתניה

דיא סבע חוגג מכבי נתניה מכבי תל אביב
דיא סבע חוגג מכבי נתניה מכבי תל אביב | דני מרון

אם מלך שערי הליגה יעזוב, עמוס יענוד את הסרט. וגם: חודשו המגעים עם מלמד, סגל אישר את מועמדתו של ברשצקי, גולדנברג שוחרר רשמית מהקבוצה ובדרך לק"ש, האזרחות של בורנשטיין ושביעות הרצון מהניצחון בק"ש

(גודל טקסט)
שביעות רצון גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון 1:3 אתמול (שלישי) בגביע הטוטו מול קריית שמונה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה פתחה בצורה מהוססת את המשחק, אך ידעה לצאת מפיגור ולבצע מהפך במגרש לא קל, כשדיא סבע שוב הוכיח כמה הוא חשוב לקבוצה ובמשחקו הראשון העונה כבש ובישל. "לנצח במשחק כזה ועוד שהיינו בפיגור זה אומר משהו. נכון שזה קצת מטעה כי זה עם דיא, אבל הוכחנו שגם אחרי ערן לוי אנחנו יודעים לשחק כדורגל" אמרו שחקנים במועדון.


"דיא לא צריך יותר מדי אימונים בשביל לכבוש" צחקו בקבוצה. "אנחנו מקווים שהוא יישאר". בינתיים, בקבוצה לא קיימו איתו שיחות נוספות במטרה להשאירו, אך לפחות בנוגע לסרט הקפטן ישנה בשורה: מלך השערים בעונה שעברה מונה לקפטן הראשון לאחר עזיבתו של ערן לוי כאשר דני עמוס יהיה הקפטן השני ואף הראשון אם סבע אכן יעבור לאירופה. אם וכאשר יימכר, ויקי כחלון צפוי להיות הקפטן השני.


הבעלים אייל סגל אישר בפוסט שכתב אמש בחשבון הפייסבוק שלו אתהפרסום הראשון באתר ספורט1 על ההתעניינות במוטי ברשצקי: "שחקן מוכשר שממש כאן (בפורום האוהדים) היו לא מעט שהציעו לנו לפני עונה כרכש עתידי. אם זה יקרה, זה יהיה בדיוק כמו יניב בריק – השאלה ואופציית רכישה כשהמחיר סגור כבר בהסכם ההשאלה. מקצועית, מדובר בשחקן סגל ולא כתחליף לערן או דיא סבע". בינתיים, בנתניה אופטימיים לגבי העסקה, כאשר בקבוצה מחכים לסיום משחקה של הפועל תל אביב כדי לקדם את ההליכים. "כרגע, אף אחד לא משוחרר עד שקובי לא יביא רכש. יש כבר עומס בקישור ולכן לא נראה שתהיה בעיה להשאיל את מוטי כשיגיע חיזוק", אמרו אצל האדומים.



ברשצקי. אייל סגל אישר את הפרסום הראשון בספורט1 (לירון מולדובן)


ולא רק מוטי ברשצקי בתוכניות: בקבוצה העלו הילוך לאחרונה בניסיונות לצרף את גיא מלמד. כזכור, כבר בחודש שעבר פרסמנו שחלוץ הפועל ב"ש ברשימות של שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' שמחזיקים ממנו מאוד, אך בשל העובדה כי לא שוחרר מב"ש והעלויות הכרוכות בהבאתו סיכוייו להגיע נמוכים. אלא שבימים האחרונים ולאחר שחרורו של הקפטן ערן לוי, בנתניה שוב יצרו קשר עם נציגי השחקן, כאשר מלמד עצמו הבין בשבועיים האחרונים שסיכוייו לשחק במדי האלופה נמוכים. בב"ש צפויים להודיע בימים הקרובים מי מהשחקנים רשאי לצאת להשאלה או מי ישוחרר ובנתניה עוקבים אחר הנושא, כשהחלוץ עצמו מחזיק בהצעה גם ממכבי פ"ת ונראה שהנושא הכספי יכריע את הכף.


לאור סיכומו בק"ש והעובדה כי בכל אופן הוא לא צפוי להמשיך במכבי נתניה, חגי גולדנברג שוחרר היום מהקבוצה בהחלטה שהתקבלה לאחר פגישה שנערכה בין השחקן, הצוות המקצועי והניהולי. "הקבוצה לא תעמוד בדרכו של השחקן והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה", הודיעה נתניה. "מועדון הכדורגל מכבי נתניה מבקש להודות לחגי על שנה מוצלחת, שנה של ריגושים, והצלחות, שנה שבה התגייס חגי לכל משימה לה נדרש. המועדון מאחל לחגי הצלחה בכל אשר יפנה ובטוח כי דרכינו עוד ייפגשו בעתיד".


כזכור, גולדנברג ביקש אתמול מהצוות המקצועי שלא להיות בסגל לאור ההתפתחויות וקיבל אישור. בנתניה רוצים לצרף מגן ימני במקומו. השחקן עצמו, כאמור, נמצא בדרכו לק"ש שמאמנה חיים סילבס מעוניין להביא מגן נוסף לרוטציית המגנים וגולדנברג קיבל הצעה להצטרף. הצדדים חיכו עד לאחר המשחק בין נתניה וק"ש בגביע הטוטו וכעת נראה שבקרוב יוצג השחקן באופן רשמי בסגל של הקבוצה הצפונית.



במקביל, בקבוצה הגישו את טפסי האזרחות של המגן השמאלי ג'ונתן ברנשטיין למשרד הפנים ומחכים לאישור הסופי שיאפשר לרשום אותו כישראלי ולאחר מכן יתמקדו בקבוצה בצירוף הזר החמישי כשהכוונה היא לצרף חלוץ בכיר ולשם כך מתכננים להשקיע סכום לא מבוטל. 




גיא מלמד. בנתניה יצרו איתו קשר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי