דמארי כבש, ינקו נפצע. 1:2 להפועל תל אביב על רעננה

עומר דמארי
עומר דמארי | דני מרון

שער ניצחון של הקפטן בדקה ה-76 העניק לקבוצתו של רפואה ניצחון שני ברציפות, הפעם על הקבוצה מהשרון. זיקרי כבש אחרי 45 שניות, והבה השווה (37). השוער הוחלף במחצית עם חשש לקרע בשריר הארבע ראשי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הערב (רביעי) ניצחון ליגה שני ברציפות כשגברה 1:2 על הפועל רעננה באצטדיון רמת גן במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. הקפטן עומר דמארי עלה מהספסל והעניק את שער הניצחון לקבוצתו החדשה-ישנה, כשפציעתו השוער אריק ינקו, שהוחלף במחצית עם חשש לקרע בשריר הארבע ראשי.


החבורה של קובי רפואה לא חיכתה יותר מדי וכבר אחרי 45 שניות עלתה ל-0:1 אחרי טעות בהגנת רעננה אותה ניצל רמזי ספורי כדי לשלוח כדור עומק לאחמד עאבד, שהשאיר לבד מול אסף צור את רועי זיקרי, שכבש את שערו השלישי בקבוצתו החדשה, ולא חגג מתוך כבוד לקבוצתו הקודמת. למרות הפתיחה המבטיחה, דווקא המארחת נראתה טוב יותר בהמשך ובדקה ה-37 כדור קרן הגיע לבן והבה שנשאר לבד ברחבה ונגח מקרוב את ה-1:1 שנשמר עד הירידה להפסקה.


למחצית השנייה עלתה הפועל ת"א עם חילוף בשער, כשרובי לבקוביץ' החליף את ינקו, שכאמור נפצע עם חשש לקרע בשריר הארבע ראשי. בדקה ה-56 עלה מהספסל עומר דמארי, ו-20 דקות אחר כך הגיע הרגע לו ציפו בקבוצה: כדור עומק של מרווין פירסמן הגיע לחלוץ, שבעט ונעצר על ידי צור. הקפטן האדום לא ויתר ורץ לעבר הריבאונד פגע בקורה, ומקרוב דחק אותו לשער כדי להחזיר את היתרון  לקבוצתו ולקבוע 1:2 שנשמר עד הסיום.


 


ינקו. קרע בשריר? (דני מרון)


הרכבים

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה (כארם ארשיד 76), עידו לוי, דין מימוני, בן בנימין, נמניה ניקוליץ' (שניר שוקר 68), מירקו אורמוש, טל איילה (אור דסה 68), ירדן כהן (עמנואל אמבולה 76), מרטין אלאניס (עידן גמליאל 68).



הפועל תל אביב
: אריק ינקו (רובי לבקוביץ' 46), עידן כהן, אדי גוטליב, אדווינס גירדוייניס, מרווין פירסמן, ניר לקס (עומר דמארי 56), רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי, אחמד עאבד (שי אליאס 72), רועי זיקרי (מוטי ברשצקי 76), פייסל מוליץ' (אמיר עגייב 70).

מהלך המשחק

דקה 1, 0:1 להפועל תל אביב! טעות קשה בהגנת רעננה הסתיימה במסירת עומק של עאבד לזיקרי, שהשתחרר מההגנה ולבד מול צור העלה את האורחים ליתרון.



זיקרי. יתרון מהיר לאורחים מתל אביב (דני מרון)


דקה 9: ינקו הרחיק רע וניקוליץ' בעט מ-40 מטרים, גבוה מדי.


דקה 20: ניקוליץ' הרים כדור וירדן כהן היה במקום כדי לנגוח מקרוב, אבל הכדור הלך החוצה.


דקה 25: מוליץ' קיבל כדור מספורי, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל צור.


 

דקה 33: כדור חופשי של אלאניס מכ-30 מטרים חלף ליד הקורה של ינקו.

 

דקה 37, רעננה משווה ל-1:1! כדור קרן הגיע לווהבה, שהיה פנוי לחלוטין ברחבה ונגח את שער השיוויון.



והבה ורעננה חוגגים את השיוויון (דני מרון)


דקה 46: ינקו הוחלף עם חשש לקרע בשריר הארבע ראשי. לבקוביץ' עלה במקומו מהספסל.


דקה 49: גירדוייניס הגיע לכדור חופשי שהוגבה ונגח ממרכז הרחבה, צור היה במקום.


דקה 58: איילה השאיר עם העקב לאורמוש, שבעט ונעצר אצל לבקוביץ'.


דקה 67: איילה בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, שפגע בשחקן אורח ויצא לקרן.


דקה 76, 1:2 להפועל תל אביב! כדור עומק של פירסמן הגיע לדמארי שבעט ופגע בצור. הקפטן הגיע לריבאונד שפגע בקורה וממנה לרגל של החלוץ שכבש את שער הבכורה המחודש שלו בקבוצה.



דמארי. הרגע לו חיכו אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)


דקה 89: כדור עומק הגיע לגמליאל, שהשתלט עליו נהדר ובעט לשער, אך לבקוביץ' עצר נהדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי