אלישע לוי על מינויו של אנדי הרצוג: צריך לתמוך בבחירה

אלישע לוי
אלישע לוי | אריאל שלום

מאמן מכבי פתח תקווה התייחס למאמן החדש של נבחרת ישראל אחרי ה-0:3 על מ.ס אשדוד: "סבלנו ממנו כשחקן, מאחל לו בהצלחה". על הניצחון: "הגישה הייתה נכונה". מילבסקי: "נצטרך להביא שחקנים חדשים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה גברה הערב (רביעי) 0:3 על מ.ס אשדוד בבכורה הרשמית של אלישע לוי כמאמן הקבוצה. את השערים כבשו לידור כהן (5), תומר בנבנישתי (50) ותומאס סיבוק (60).

אלישע לוי אמר בסיום: "תמיד טוב לנצח ולא משנה באיזו מסגרת. אנחנו יודעים שצריך להשתפר, אבל זה המשחק הראשון ובאופן כללי הגישה הייתה נכונה וטובה. כשהקבוצה תהיה שלמה, נקבע מטרות וציפיות. יש לנו קבוצה מאוזנת עם חבר'ה צעירים, הבסיס טוב ונמתין בסבלנות לצירוף שחקנים".

החזרה לקווים: "הרגשה טובה. נחתי במשך שבעה חודשים אחרי שעבדתי 20 שנים ברציפות. כיף לשוב לדשא, למדיה ולקהל – זה מה שמאמן כדורגל רוצה".


סידרו לאלישע לוי בכורה מוצלחת. שחקני מכבי פתח תקווה (אריאל שלום)

מינויו של אנדי הרצוג למאמן הנבחרת: "אני מכיר אותו, ישראל סבלה ממנו כשחקן. צריך לברך על כך שיש מאמן ואני חושב שכולנו אוהבים את הנבחרת וכולנו צריכים לתמוך  בה. אני מאחל לו בהצלחה. האם מאמן זר זה טוב רע? הייתה ועדה שבחרה אותו ותצריך לתמוך בה ובו".

המאמן המפסיד בלגויה מילבסקי: "אמרתי לפני המשחק שכל שחקן יקבל את ההזדמנות שלו להוכיח. זו הסיבה שהחלפתי כמעט את כל ההרכב. קיבלתי מידע מהמשחק הזה ואני אקבל החלטות. זה היה משחק הכנה ואני רוצה לברך את פ"ת על הניצחון. צריך להסתכל קדימה ולהתכונן לליגה, אנחנו נצטרך להביא שחקנים חדשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי