חדרה קיבלה את האישור מהבקרה, שני שחקנים יצטרפו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

העולה החדשה העבירה את התקציב ותגיע למשחק נגד מכבי נתניה בשבת עם סגל מלא, כולל הבלם הספרדי דוד מתיאוס שחתם. בלם נוסף, ג'רום מצ'אק מהאיטי, הגיע להיבחן. בקבוצה סירבו להצעת נתניה על לבאבידי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה עברה סופית היום (חמישי) באופן רשמי בבקרה התקציבית וקיבלה את האישור הסופי לשחק בליגת העל. אתמול העבירו החדרתים את הערבויות לתקציב המינימום שכבר הוגש קודם לכן, ולפני זמן קצר קיבלו את האישור הרשמי. "תמיד אמרנו שנהיה בליגת העל ובנוסף בעתיד גם נקבל ניהול תקין. אנחנו מועדון מסודר ונוכיח זאת" אמרו הבוקר במועדון.

משמעות הדבר היא שהקבוצה של המאמן ניסו אביטן תעלה למשחק החוץ מול מכבי נתניה בגביע הטוטו בשבת הקרובה לראשונה עם סגל מלא. אגב, עוד לפני המשחק בין הקבוצות מהשרון פנו אנשי נתניה לחדרה ובדקו אפשרות להעביר אליהם את המגן הימני דיה לבאבידי אך אביטן וראשי המועדון סירבו למהלך. "דיה הוא מגן מצוין ושחקן מאוד חשוב אצלנו" אמרו בחדרה.

במקביל, בקבוצה ממשיכים להתחזק בחלק האחורי ולאחר החתמתו של הבלם הספרדי דוד מתיאוס, הבוקר יצורפו עוד שני שחקנים: עומרי לוזון ממכבי פתח תקווה וירין פרץ, שגדל בביתר טוברוק, נרכש על ידי הפועל תל אביב הקיץ ויגיע כמושאל לחדרה. מי שלא ישחק בשבת הוא הקשר סלים עמאש, שעדיין פצוע בברכו וייעדר כחודש ימים.

דוד מתיאוס. כבר הצטרף לאימוני הקבוצה (צילום: הפועל חדרה)
דוד מתיאוס. כבר הצטרף לאימוני הקבוצה (צילום: הפועל חדרה)

בלם נבחרת האיטי, ג'רום מצ'אק, הגיע היום להיבחן בהפועל חדרה. מצ'אק בן ה-28 שיחק בשנים ברוב הקריירה בליגה האמריקאית ובעונה האחרונה שיחק בקבוצת ג'סקונוויל ארמדה. הוא רשם 65 משחקים במדי נבחרתו וכבש שלושה שערים. בחדרה סיפרו כי יש רצון להתחזק בבלם נוסף לאחר שהשבוע החתימו את הבלם הספרדי דויד מתיאוס ומאידך שחררו את הבלם האוקראיני מקסים ימריקוב שנבחן במועדון. מצ'אק ייבחן במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה ולאחריו תתקבל החלטה לגביו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי