אביחי ידין ואור אוסטוינד מועמדים להצטרף להפועל חדרה

ידין
ידין | דני מרון

העולה החדשה ממשיכה לחשוב על חיזוק הסגל, וקיבלה החלטה עקרונית: "לא נשחק עם שישה זרים". הקבוצה עברה בבקרה ותגיע לראשונה עם סגל מלא למשחק גביע הטוטו מול נתניה, שאופטימית לגבי הגעתו של מוטי ברשצקי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תגיע מחר (שבת) למשחק מול מכבי נתניה לראשונה עם סגל מלא וזאת לאחר שעברה בבקרה התקציבית. במועדון אמנם מודעים לכך שמדובר בתקציב מינימום ותקציב קטן לשאר הקבוצות, אבל מאמינים כי גם עם סגל כזה אפשר לעשות תוצאות חיוביות.


בקבוצה בעיקר בונים על כך שבחודש ינואר יתווספו למאזנה עוד כשבעה מיליון שקלים שמתעכבים בגלל אי קבלת ניהול תקין, והדבר יאפשר למועדון להתחזק במספר שחקנים בכירים.


"גם בסגל שלנו היום יש לנו אמונה שנוכל לנצח חלק מהקבוצות ולא להתבזות גם מול קבוצות בכירות יותר" נמסר.


בין השאר, לסגל יצטרפו הבלם החדש דויד מתיאוס ושחקני הרכש ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, מוחמד אבו פאני והחלוץ הברזילאי לוסיו. בנוסף, ייבחן גם הבלם, ג'רום מצ'אק, שחקן נבחרת האיטי ובשנים האחרונות שיחק בליגה האמריקאית.


אגב במועדון קיבלו העונה החלטה עקרונית לשחק עם חמישה זרים בכדי לקבל מענק ממנהלת הליגה ובמידה שהבלם הנבחן ירשים, ישוחרר אחד הזרים שכבר נמצא.


בקרב הישראלים עדיין יש רצון להתחזק בישראלי משמעותי והשמות שעדיין על הפרק הם שחקני הפועל תל אביב אביחי ידין ואור אוסטוינד. גם לוטם זינו מועמד להצטרף.


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, יעקב אבבה, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, מוחמד אבופאני, סמיר ביארטקביץ, אנז' פרדי פלומיין, עלי חטיב ולוסיו.


מכבי נתניה
מכבי נתניה תגיע להתמודדות במצב רוח מצוין אחרי שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה, והיא תארח את העולה החדשה במטרה לשמור על מאזן מושלם בגביע הטוטו.


צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ימשיכו לערוך רוטצייה בהרכב: הבלם דולב אזולאי ישוב ל-11 במקום דודי תירם ואילו ג'ונתן בורנשטיין יחליף את דודי טוויטו שפתח במשחק שעבר.


בקישור, דידייה קוגבנייה ישוב להרכב כאשר שובל גוזלן צפוי להתחיל על הספסל ויונס מלאדה ימלא את מקומו בחוד. דיא סבע ימשיך לפתוח בהרכב ולענוד את סרט הקפטן, כפי שפרסמנו כאן. גם אביב אברהם ישוב להרכב, כאשר יניב בריק יפנה את מקומו.


בינתיים, במועדון עדיין ממתינים למוטי ברשצקי מהפועל תל אביב, כאשר מאמן הקבוצה קובי רפואה מסרב נכון לרגע זה לשחררו עד אשר יובא קשר נוסף לסגל, אך בנתניה אופטימיים לגבי הגעתו. גם בנוגע לגיא מלמד צפויות להיות התפתחויות בשבוע הקרוב.


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, דיא סבע ויונס מלאדה (שובל גוזלן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי