צ'יבוטה על החזרה ממכבי לבני יהודה: "לא חשבתי פעמיים"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | צילום: אלוני מור

הקשר: "אני מאוד שמח". אבוקסיס: "יש לנו תחליפים לבוזגלו". הקבוצה ממתינה לתשובה מבן חיים

(גודל טקסט)

בני יהודה גברה אמש (שבת) 2:4 על הפועל רעננה והשאירה לעצמה סיכוי לעלות לשלב הבא בגביע הטוטו. הזהובים, שהובסו במחזור הקודם 0:4 על ידי הפועל ת"א, נראו הפעם נחושים ואגרסיביים יותר וגם הצליחו לנצל את מצבי ההבקעה אליהם הגיעו במהלך המשחק. על שמחת הניצחון העיבה הרחקתו של השוער הליטאי, אמיליוס זובאס, שספג כרטיס אדום לאחר שדחף את בלם רעננה בן והבה בתום מהומה בה היו מעורבים מספר שחקנים בדקה ה-72. זובאס יחמיץ את המשחק נגד מכבי פ"ת ביום רביעי הקרוב.

כעת מופנים כל המאמצים לחיזוק הקבוצה כאשר בצוות המקצועי ממתינים לתשובה מאבי נמני, סוכנו של הבלם טל בן חיים, שקיבל הצעה להצטרף. אם צירופו של בן חיים ייצא לפועל, ינסה המאמן יוסי אבוקסיס לצרף שני זרים בעמדות המגן הימני והחלוץ. במידה שהמשא ומתן עם בן חיים ייכשל, המאמן יחפש גם בלם זר לחיזוק החלק האחורי.

מי שעוזב את הקבוצה הוא אלמוג בוזגלו, שעסקת העברתו להפועל חיפה נסגרה ואמש הוא אף לא נכלל בסגל למשחק. "יש לנו תחליפים לבוזגלו", אמר אבוקסיס בהתייחסו לעזיבת החלוץ. "יש לנו הרבה שחקני קו, גם כאלה שהגיעו ממכבי וגם כאלה שהיו לנו בסגל ולכן הסכמנו למהלך. נביא גם חלוץ אמצע נוסף וזה יהיה פתרון טוב עבורינו".

מי שנראה מאושר בסיום המשחק, הוא הקשר מאוויס צ'יבוטה, ששיחק בקבוצה גם בעונה שעברה ואמש כבש שער בבכורה המחודשת שלו, אחרי שעבר לשכונה בעיסקת קנדיל. "כיף ללבוש שוב את החולצה של בני יהודה", סיפר צ'יבוטה בסיום המשחק. "נהנתי פה מאוד בשנה שעברה ולכן לא חשבתי פעמיים וחזרתי, אני מאוד שמח".


בן חיים. הצוות המקצועי ממתין לתשובה מסוכנו (אריאל שלום)

צ'יבוטה העדיף שלא לפרט יותר מדי, אך הוא כעס מאוד בשבועות האחרונים על הסחבת במשא ומתן של מכבי תל אביב לשחרורו מהקבוצה ברגע שהבין שאינו נכלל בתוכניות המקצועיות: "לא הייתי עצוב על זה שלא המשכתי במכבי. היחס היה פחות טוב, אבל זה כדורגל. ממשיכים הלאה. טוב לי פה ומה שמאחורי כבר עבר". צ'יבוטה נשאל האם אפשר לשחזר את העונה שעברה והשיב בבטחון: "בטח שאפשר. אחרי עונה כל כך טובה, המטרה היא לעשות עוד עונה יותר טובה ממה שהייתה בשנה שעברה" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי