אחמד עאבד: יכולתי לשחק במכבי תל אביב או מכבי חיפה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

חלוץ הפועל תל אביב, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה ב-1:1 עם מכבי פ"ת אתמול, סיפר שהוא מרוצה עם מאמנו: "רפואה נותן לי את הביטחון והאמונה לעבוד קשה". במועדון סירבו לטרייד עם הפועל באר שבע על אחד הבלמים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (ראשון) בתיקו 1:1 את משחקה השלישי בגביע הטוטו נגד מכבי פתח תקווה וכרגע היא במקום הראשון בבית עם 7 נקודות. ביום רביעי ישחקו האדומים בחוץ נגד מ.ס אשדוד וימתינו לתוצאות של פתח תקווה, לה 4 נקודות ושני משחקי השלמה, כדי לדעת אם העפילו לשלב חצי הגמר.

מתברר כי מאחורי הקלעים היו בדיקות של גורמים בכדורגל לנסות מהלך בו יעבור אחד משני הבלמים, אדי גוטליב או אוראל דגני לשורות הפועל באר שבע תמורת השחקן גיא מלמד ושחקן נוסף בתוספת סכום כספי. בהפועל תל אביב לא השיבו לאותם גורמים בעיקר מהידיעה כי המאמן קובי רפואה לא יאפשר את שחרורם של דגני או גוטליב.

אחמד עאבד כבש אתמול את שערו הראשון עבור הפועל תל אביב וסיפר על הקשר שלו עם קובי רפואה ועזיבת הליגה הטורקית למען מתחם האימונים במתחם חודורוב: "בקיץ שעבר הייתי קרוב לחתום במכבי פתח תקווה של קובי רפואה והמהלך נפל ברגע האחרון. עכשיו אני לצדו והוא נותן לי את הביטחון והאמונה לעבוד קשה ולהצליח".

על שלא הגיע עוד קודם למכבי חיפה או מכבי תל אביב אמר: "יכולתי לשחק באחת מבין השתיים אבל צריך לשאול את איזי שרצקי למה לא עברתי מקריית שמונה. אולי הוא ביקש עלי יותר מדי כסף".

רפואה.
רפואה. "המאמץ הוא למצוא את האיזון" (דני מרון)

על עזיבת הליגה בטורקיה אמר עאבד: "הקבוצות בטורקיה נקלעו לבעיה כלכלית והלירה הטורקית נפלה. הם הודיעו לי כי לא יכולים לעמוד בחוזה הכספי שלי ועברתי להפועל תל אביב בהעברה חופשית. אני מודע לגודל הציפיות וכיף לי לשחק מול קהל צופים כל כך גדול שלא היה לי בקריית שמונה. אני רוצה להגיע עם הפועל תל אביב כמה שיותר גבוה בטבלה".

המאמן קובי רפואה סיפר: "אנחנו נמצאים עדיין בטרום העונה והמאמץ הוא לחפש את האיזון ולהתחבר לקבוצה טובה ואטרקטיבית לקראת פתיחת העונה".

הבלם הליטאי אדבינאס גריבדאינס זכה אתמול למחמאות על משחקו הטוב, כמו גם השוער רובי לבקוביץ', אמיר עגייב ורוג'ר ברנרדו. רמזי ספורי שהורחק בכרטיס אדום לא ישחק נגד מ.ס אשדוד, משחק ממנו ימשיך להיעדר השוער אריק ינקו הפצוע, כשההחלטה לגבי כשירותו של אוראל דגני תקבע רק באימון המסכם ביום שלישי. נראה כי עומר דמארי עשוי לפתוח לראשונה בהרכב הראשון במשחק באשדוד. אתמול נרשם הקשר רז כהן לראשונה בסגל הקבוצה לאחר היעדרות בת כחמישה חודשים בשל ניתוח בכתפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי