גורפינקל צפוי להצטרף לחדרה, זינו הנבחן יפתח בהרכב

לוטם זינו הפועל עכו
לוטם זינו הפועל עכו | ערן לוף

העולה החדשה לליגת העונה קרובה להשאיל את מגן מחלקת הנוער של מכבי חיפה ששיחק בעונה שעברה בהפועל נצרת עילית, הקשר הנבחן יעלה ב-11 במשחק מחר מול קריית שמונה. שוער הפועל פ"ת עומר חנין חתם

(גודל טקסט)
לאחר ההפסד הכואב למכבי חיפה באמצע השבוע, בהפועל חדרה רוצים להשיג תוצאה טובה במשחק הביתי מחר (שבת) מול עירוני קריית שמונה. במועדון יודעים כי אמנם פערי התקציבים של שתי הקבוצות גדולים, אבל מאמינים שההכנות הטקטיות של ניסו אביטן עשויות להביא לתוצאה טובה.


המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר מנשה זלקה ייעדר בגלל צהובים ואילו ויסאם רבאח יירד לספסל מסיבה מקצועית. הקשר הסרבי סמיר ביארטקביץ שנפצע במשחק מול חיפה עדיין פצוע ויישאר מחוץ לסגל, כמו גם המגן דיא לבאבידי והחלוצים אסי גומה ועוז פרץ שכבר פצועים תקופה ארוכה. הקשר הנבחן לוטם זינו יפתח בקישור ואילו נבחן נוסף, סם וורנר יחכה להזדמנות שלו מהספסל.


במועדון רוצים להמשיך ולחזק את הסגל ומי שצפוי להצטרף בקרוב הוא מגן מכבי חיפה יהב גורפינקל. ראשי חדרה וחיפה כבר סיכמו על השאלתו של המגן שהיה מבוקש כבר בתחילת הקיץ. בנוסף צירפה הקבוצה את הפועל חדרה צירפה לשורותיה את שוער הפועל פת ובנבחרת הנוער, עומר חנין, בן 20.



(הפועל חדרה, רשמי)


הרכב משוער: אוסטין אגידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, יעקב אבבה, ירין פרץ, מקסים גרצקין, מוחמד אבו פאני, לוטם זינו, עלי חטיב, אנז' פרדי פלומיין ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי