הפועל ת"א הבהירה לברשצקי: בונים עליך בעונה הקרובה

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | מאור אלקסלסי

הקשר של הצעיר של האדומים יישאר בקבוצה גם העונה ולא יעבור למכבי נתניה בהשאלה. הבלם אולריך מלקה יערוך בכורה בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. פדרו גלבאן חזר להתאמן במועדון

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה את ההכנות למשחק חצי גמר גביע הטוטו ביום ראשון נגד יריבתה העירונית מכבי תל אביב, אבל המאמן קובי רפואה ובייחוד ראשי המועדון עובדים במרץ בימים האחרונים לחיזוק הסגל לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא.

אתמול (רביעי) הובהר לקשר מוטי ברשצקי כי יהיה חלק מסגל הקבוצה בעונה הקרובה ולא יושאל למכבי נתניה שהתעניינה בשחקן. גורם בכיר במועדון אמר: "ברשצקי הוא שחקן מצוין והפועל תל אביב בונה עליו מקצועית. הוא ייאבק על מקומו בהרכב דרך עבודה קשה ויהיה אחד השחקנים המובילים של המועדון ולא יושאל למכבי נתניה".

בכל הנוגע לבלם הרכש הצעיר, נודע כי קבוצתו של קובי רפואה שילמה כ-120 אלף יורו תמורת מחצית מכרטיסו של הבלם אולריך מלקה שהגיע לקבוצה מאקנאס הפינית, והיא תתחלק בשכרו של הבלם מחוף עם הקבוצה הפינית בעונה הקרובה. מלקה בן ה-19 אמור לערוך בכורה מול מכבי תל-אביב. בנוסף, האדומים שעדיין לא השלימו את הסגל מנהלים משא ומתן עם מספר שחקנים, ביניהם נמצא המגן הקונגולזי ארנולד איסוקו בן ה-26 ששיחק בעונה שעברה בויטוריה סטובאל מפורטוגל. 


מלקה יערוך בכורה בחצי גמר גביע הטוטו (Gettyimages)

בנושא אחר, פדרו גלבאן חוזר לאימוני הפועל תל אביב עד שימצא הסדר עזיבה. תחילה לא אושר לו להתאמן, אבל לאחר מכתב מפרקליטו הוא יזכה ישוב להתאמן עם סגל הקבוצה אבל לא יהיה שותף להכנה המקצועית ואינו בתכניות לעונה הנוכחית של קובי רפואה. שחקן שנפרד היום הוא השוער דודי אלון, שחתם לעונה אחת בהפועל פ"ת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי