ינקו, ספורי ודמארי אמורים לפתוח: "רוצים להעפיל לגמר לפני הליגה"

עומר דמארי
עומר דמארי | לירון מולדובן

הפועל תל אביב מסיימת את הכנותיה לקראת הדרבי הראשון של העונה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, שגם יהווה הכנה אחרונה לפתיחת ליגת העל. מוליץ' צפוי לרדת לספסל, רז שלמה יחליף את דגני במרכז ההגנה

(גודל טקסט)

שחקני ואוהדי הפועל תל אביב הציבו בעונה שעברה במסע ההעפלה לליגת העל את הדרבי הגדול נגד מכבי תל אביב בראש סדר העדיפות היוקרתי. בסוף חודש אוקטובר הם יתארחו במסגרת הליגה, אבל מחר (ראשון, 21:00) הם יגיעו לאצטדיון בנתניה לחצי גמר גביע הטוטו במפגש ראשון העונה נגד הצהובים, שגם יהיה האחרון בהכנות לקראת מחזור פתיחת העונה בליגת העל נגד הפועל חדרה בשבוע הבא.

"דרבי הוא יוקרתי ביותר וברור מה האוהדים מבקשים", סיפרו שחקנים בהפועל תל אביב, "ההכנות רגילות, אבל עבור רוב השחקנים יהיה זה דרבי ראשון. נרצה להגיע לליגה בידיעה שאנחנו בגמר גביע הטוטו". שחקנים גם סיפרו כי חבריהם פייסל מוליץ', רוג'ר ברנרדו אולריך מלקה ומרווין פירסמן כבר מודעים לחשיבות הדרבי ושמעו לא מעט על האווירה הצפויה במפגשים אלה. כ-1,300 אדומים יהיו מחר ביציע בנתניה.

כידוע מהמשחק ייעדר הבלם הפצוע אוראל דגני שישוב רק בעוד כשלושה שבועות בשל פציעה בקרסול ובמקומו ישחק רז שלמה. להרכב אמור לשוב רמזי ספורי שסיים עונש הרחקה. על פי התרגולים באימונים האחרונים ימשיך הקפטן עומר דמארי בהרכב הפותח ומסתמן שפיסל מוליץ' אמור לרדת לספסל ורועי זיקרי יתפקד באגף שמאל. במשחק ישולב הרכש מחוף השנהב אולריך מלקה. השוער אריק ינקו החלים מהפציעה בשריר הירך ואמור להחליף את רובי לבקוביץ' ששיחק בהצלחה במשחקים האחרונים. כ-150 אוהדים הגיעו למתחם חודורוב ועודדו את שחקני הקבוצה בקריאות "רוצים את הדרבי".


אריק ינקו. התאושש מהפציעה וישוב להרכב בדרבי (דני מרון)

בקבוצה ינסו במהלך הימים הקרובים לצרף שחקן זר נוסף כשהמועמד הוא המגן/קשר הקונגולזי ארנולד איסוקו ששיחק בוויטוריה סטובאל בפורטוגל. בצוות המקצועי מבקשים להביא שחקן שיכול לשחק כמגן ימני, עמדה בה שיחק בליגה הלאומית עידן כהן.


הרכב משוער
: אריק ינקו, עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס (שי אליאס), רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי (אמיר עגייב), אחמד עאבד, רועי זיקרי, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי